.

Beantwoord

Ik kan telefoongesprekken niet aannemen. Hoe kan dit?

  • 29 June 2022
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb sinds kort het probleem dat ik een aantal gesprekken niet aan kan nemen. Dit zijn steevast ziekenhuizen die mij (terug)bellen. Als ik het gesprek probeer aan te nemen, dan verdwijnt het meteen op mijn telefoon en worden ze doorgeschakeld naar de voicemail. Een van deze ziekenhuizen werkt altijd met geautomatiseerde terugbel-afspraken en kan ik dus niet meer bereiken. Dit is dus urgent.

Extra informatie: ik ben momenteel in Duitsland en mijn reisgenoot kan mij wel gewoon bellen.

icon

Beste antwoord door Seren 29 June 2022, 14:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Aryanne,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze gesprekken niet kunt aannemen. Je geeft aan dat wanneer je het gesprek probeert aan te nemen dat het dan verdwijnt en word doorgeschakeld naar de voicemail. Wat ik mij afvraag is het volgende: Wanneer het gesprek binnenkomt en je het gesprek niet aanneemt, blijft de telefoon dan wel overgaan? Of: gaat de telefoon maar één keer over en wordt het gesprek dan gelijk doorgeschakeld naar de voicemail? Je geeft aan in Duitsland te zijn op dit moment, heb je ook last gehad van dit probleem toen je in Nederland was? 

Zodra ik hier antwoord op heb kunnen wij even kijken naar de vervolgstappen. 

Groetjes,
Seren

Hoi Seren,

 

De telefoon gaat vaker dan een keer over voordat ik probeer op te nemen.

Ik heb dit probleem nog niet in Nederland gehad.

 

Groetjes,

Aryanne

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Aryanne,

Goed om te weten. Ik heb dit even met mijn collega besproken en hij adviseert om een reset uit te voeren op jouw simkaart. Hierbij word je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Als je je toestel 15 minuten lang uit zet moet deze daarna weer werken. Helpt dit niet? Dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Seren​​​​​​​

Hoi Seren,

 

De reset van de simkaart heeft het probleem opgelost. Dank.

 

Groetjes,

Aryanne

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Aryanne,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat de reset het probleem heeft verholpen! Wij wensen je verder een prettige dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer