.

Beantwoord

Ik kan in mijn iPhone 6 geen gesprekken horen

  • 25 September 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Simkaart van IPhone 4 overgezet naar IPhone 6. Sinds dien kan ik wisselvallig bellen waarbij ik wel de ontvanger kan horen maar de ontvanger mij niet. Soms totaal geen belgeluid bij mij maar de ontvanger ziet dat ik bel. Sporadisch gaat het een keer goed. Ik heb bij de wisseling van IPhone alle contacten handmatig een voor een over gezet. Alle overige acties reeds ondernomen, zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Els 25 September 2017, 14:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Saen,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar een nieuwere versie van de iPhone! Uiteraard is het wel super onhandig dat je gesprekken nu niet meer goed gevoerd kunnen worden.

Het lijkt er op dat dit probleem met je nieuwe telefoon te maken heeft. Zou je voor de zekerheid willen testen of je dit probleem ook hebt in een andere telefoon, of dat je het alleen hebt in de iPhone 6 die je gebruikt? In dat geval kunnen we vaststellen waar het probleem precies zit. Mocht het probleem in de telefoon zitten, check dan even of je de laatste versie van iOS al gebruikt. Het kan zijn dat het met de software van je telefoon te maken heeft en dat een update hiervoor een oplossing biedt. Je kunt hiervoor ook eventueel nog contact opnemen met Apple Support.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer