.

Beantwoord

Ik heb een internetvraagje

  • 29 October 2014
  • 3 reacties
  • 841 Bekeken

Badge
Hallo,
Heb sinds dinsdag een iPhone 6 en een symio jaarabonnement. Nu ben ik verbaasd dat er mb,s af zijn terwijl ik alleen nog maar op wifi heb gezeten en dinsdagavond 1 minuut buiten ben geweest om te kijken of ik daar facetimebereik had. En ja, ook mb,s geregistreerd op vanmorgen even na 8 uur en toen sliep ik nog. In totaal 53 mb eraf.Hoe zou dat kunnen?
icon

Beste antwoord door Ernst 30 October 2014, 16:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frieda, welkom op ons forum :)

Ik heb dit topic met je vraag even verplaatst naar het subforum iPhone / iOS. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Een iPhone, of welke smartphone dan ook, kun je best vergelijken met een reguliere computer of laptop.
Zolang hij aan staat en er een verbinding met internet mogelijk is, kán er data verbruikt worden.
Er draaien allerlei processen die er voor moeten zorgen dat je alle apps en iOS kunt blijven gebruiken.

Je hebt sinds dinsdag je iPhone en dat komt heel mooi uit. Als je gaat naar Instellingen > Mobiel netwerk, kun je naar beneden scrollen en daar kun je zien welke app en niet onbelangrijk, helemaal onderaan, wat je systeem (iOS) heeft verbruikt.

De tijden 08.00, 20.00 en 00.00 zul je vaker terug gaan zien in je verbruik. iOS heeft namelijk vaste tijden om een datasessie te onderbreken. Dit gebeurt niet wanneer je de app of iets dergelijks afsluit, namelijk.

Heb ik je zo duidelijk uitleg gegeven?
Badge
Dank je wel!!!zo leer je steeds wat bij.
Badge +6
Zo is dat, Frieda, graag gedaan :)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer