.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn gegevens over naar mijn nieuwe iPhone?

  • 3 October 2016
  • 1 reactie
  • 416 Bekeken

Mijn iPhone 4s heeft de geest gegeven. Wil niet meer opstarten. Heb nu een iPhone 5s gekregen en net een vervangende simcard aangevraagd. Ik vraag me af hoe ik al mijn gegevens van mijn oude en niet meer werkende iPhone kan overhevelen naar mijn "nieuwe " iPhone of ben ik alles kwijt??? Mvg. A
icon

Beste antwoord door Jihane 4 October 2016, 13:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alejandro,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! 🙂 Heel goed dat je al een vervangende simkaart besteld hebt! Je kunt tegenwoordig gemakkelijk al je gegevens overzetten van je oude naar je nieuwe telefoon. Zeker als je van een Apple naar een Apple overstapt, is deze verandering simpel! Helaas is het niet meer mogelijk om je jouw iPhone 4s op te starten. Normaliter zou je in je oude telefoon naar Instellingen > iCloud klikken, en vervolgens aangeven welke gegevens je op de cloud wilt hebben. Als je dan weer op je nieuwe telefoon inlogt, dan synchroniseert de cloud je gegevens automatisch met je nieuwe telefoon.

Ik raad je aan om naar de Apple store te stappen. Wellicht kunnen zij je oude telefoon nog tot leven wekken! Als dat niet lukt, ben ik bang dat er weinig op zit om je gegevens een back-up te geven. Voor het back-uppen is het immers wel nodig dat je oude telefoon in staat is om de gegevens ergens op te slaan.

Een schone lei kan overigens ook best prettig zijn! 🙂

Laat je 't weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer