Hallo,
ik heb op 8/11 een internetbundel (200) aangevraagd, en ontving een mail waarin staat dat de bundel direct ingaat:
Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je een Internetbundel 200 aangeschaft. Is dit de eerste keer dat je extra bundel aanschaft? Dan gaat de bundel direct in.
Ik heb de volgende stappen doorlopen:
Begin weer vanuit je startscherm.
Kies Instellingen;
Kies Algemeen;
Kies Stel opnieuw in;
Kies Herstel netwerkinstellingen;
Geef uw Toestelpincode op wanneer daar om wordt gevraagd;
Bevestig met de rode knop.
Je iPhone start nu vanzelf weer op. Je kunt nu gebruik maken van het 3G of 4G netwerk dat Simyo aanbiedt.
De telefoon kan echter nog geen verbinding maken. Kunt u me een stapje verder helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi paccoboek, welkom op het forum van Simyo :)
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum iPhone/iOS. Hier is je vraag makkelijker vindbaar voor andere bezoekers van het forum
Ook heb ik je 06 nummer uit je vraag gehaald. Een moderator zoals ik kan je gegevens sowieso al wel zien.
Op deze pagina van onze klantenservicewebsite staat aangegeven wat jij hebt geprobeerd.
Is dat ook de pagina die jij hebt geraadpleegd?
In dat geval ben je een stukje vergeten.
Je dient eerst de optie 'Internet op je mobiel' op Mijn Simyo aan te zetten, en als je internet daarna niet direct werkt kun je het volgende doen:
En daarna wat jij zelf al geprobeerd hebt.
Kun je het laten weten wanneer het je lukt of niet lukt?
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum iPhone/iOS. Hier is je vraag makkelijker vindbaar voor andere bezoekers van het forum
Ook heb ik je 06 nummer uit je vraag gehaald. Een moderator zoals ik kan je gegevens sowieso al wel zien.
Op deze pagina van onze klantenservicewebsite staat aangegeven wat jij hebt geprobeerd.
Is dat ook de pagina die jij hebt geraadpleegd?
In dat geval ben je een stukje vergeten.
Je dient eerst de optie 'Internet op je mobiel' op Mijn Simyo aan te zetten, en als je internet daarna niet direct werkt kun je het volgende doen:
Begin vanuit het startscherm.
Kies Instellingen;
Kies Algemeen (bij sommige iPhones/ iOS versies kun je deze stap overslaan);
Kies Mobiel netwerk;
Kies Mobiele data en schakel deze in;
Scroll naar beneden en kies Mobiel datanetwerk.
Bewerk de details voor Mobiele data als volgt:
Bij APN, voer portalmmm.nl in als je 3G hebt en KPN4G.nl als je Flex 4G hebt;
Bij Gebruikersnaam, voer niets in;
Bij Wachtwoord, voer niets in;
Keer terug naar het Startscherm.
En daarna wat jij zelf al geprobeerd hebt.
Kun je het laten weten wanneer het je lukt of niet lukt?
Hallo Ernst,
de door jouw voorgestelde handelingen heb ik uitgevoerd, en met succes!
Internet werkt nu prima,
bedankt,
Frank
de door jouw voorgestelde handelingen heb ik uitgevoerd, en met succes!
Internet werkt nu prima,
bedankt,
Frank
Hoi paccoboek,
Super dat alles weer werkt! Geen dank :o
Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.
Super dat alles weer werkt! Geen dank :o
Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.