.

Beantwoord

Geen service op mijn iPhone

  • 23 July 2013
  • 9 reacties
  • 988 Bekeken

Badge
Hallo mijn vrouw heeft iphone 3 gs en 9van de 10 keer geen service waar kan dat aan liggen
icon

Beste antwoord door Natascha 24 July 2013, 10:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hallo mijn vrouw heeft iphone 3 gs en 9van de 10 keer geen service waar kan dat aan liggen

Hoi Ericsku,

Vervelend om te lezen dat je vrouw af en toe geen service heeft op haar toestel. Ervaart zij dit probleem op 1 of meerdere locaties?
Wanneer zij dit probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode van deze locatie zodat ik een postcode check kan laten doen. Ervaart zij dit probleem op meerdere locaties dan raad ik je aan de simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
Badge
Dit gebeurd op meerdere plaatsen ik had ook al geprobeerd in en ander toestel zelfde probleem,dat had ik al ondertussen al op het forum gelezen. Mijn postcode is 5081ac
Badge +6
Dit gebeurd op meerdere plaatsen ik had ook al geprobeerd in en ander toestel zelfde probleem,dat had ik al ondertussen al op het forum gelezen. Mijn postcode is 5081ac

Hoi Ericsku,

Heb je de 3G op je toestel al uitgeschakeld om te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
Badge
Ik heb hem opnieuw opgestart maar het probleem blijft hij vindt kpn kort daarna gaat hij zoeken en zegt geen service en dat herhaald zich steeds gr Eric
Badge
Sorry ik heb verkeerd gelezen 3g opnieuw op starten ga ik nu proberen
Badge
3G uitgeschakeld helpt ook niet wat kan ik nog doen
Badge +8
Ik heb hem opnieuw opgestart maar het probleem blijft hij vindt kpn kort daarna gaat hij zoeken en zegt geen service en dat herhaald zich steeds gr Eric

Hoi Ericsku,

Zou je het telefoonnummer waar het over gaat even in privébericht kunnen sturen? Dan kan ik de aansluiting voor jullie bekijken.

Groetjes,
Charlene
Badge
Het gaat om tel nr xxxxxxxx
Badge +6
Het gaat om tel nr xxxxxxxx

Hoi Ericsku,

Ik heb een postcode check je laten doen. Er zijn geen storingen of werkzaamheden bekend op de postcode.
Ik raad je aan te kijken of je toestel de nieuwste software heeft. Daarnaast raad ik je aan om in je omgeving te kijken of er meerdere mensen met een KPN aansluiting dit probleem hebben. Wanneer er meerdere mensen zijn met problemen dan kunnen wij een netwerk klacht laten indienen.

Reageer