Hoi,
Heb al een aantal uren (+- 6 uren) geen service op m'n Iphone 4 met jullie sim only abonnement.
Ik kan dus nu niet gebeld worden of zelf bellen, erg vervelend.
Weten jullie hoe dit kan? En wat jullie er aan kunnen doe of dat ik zelf iets moet doen?
Vriendelijke groet,
Hanneke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hanneke84,
Heb je geprobeerd om het netwerk handmatig in te stellen.
mvg,
Martijn
Heb je geprobeerd om het netwerk handmatig in te stellen.
mvg,
Martijn
Toestel al een keer helemaal uitgezet en daarna weer aangezet?
Heb al een aantal uren (+- 6 uren) geen service op m'n Iphone 4 met jullie sim only abonnement.
Ik kan dus nu niet gebeld worden of zelf bellen, erg vervelend.
Weten jullie hoe dit kan? En wat jullie er aan kunnen doe of dat ik zelf iets moet doen?
Vriendelijke groet,
Hanneke
Hoi Hanneke84,
Welkom op het forum :)
Heb je de tips van de heren al kunnen proberen? Ik heb voor de zekerheid je simkaart even een reset gegeven. Als je je toestel even uit en aan kan zetten, weten we of dit geholpen heeft.
Heb je daarna nog altijd Geen Service? Doe een handmatige reset van je toestel, je raakt daarbij geen gegevens kwijt:
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.
Laat je even weten of het gelukt is?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.