Skip to main content
antwoord

Geen service iPhone4

  • August 25, 2013
  • 3 reacties
  • 8474 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Hoi,

Heb al een aantal uren (+- 6 uren) geen service op m'n Iphone 4 met jullie sim only abonnement.
Ik kan dus nu niet gebeld worden of zelf bellen, erg vervelend.
Weten jullie hoe dit kan? En wat jullie er aan kunnen doe of dat ik zelf iets moet doen?

Vriendelijke groet,
Hanneke

Beste antwoord door Charlene

Hoi,

Heb al een aantal uren (+- 6 uren) geen service op m'n Iphone 4 met jullie sim only abonnement.
Ik kan dus nu niet gebeld worden of zelf bellen, erg vervelend.
Weten jullie hoe dit kan? En wat jullie er aan kunnen doe of dat ik zelf iets moet doen?

Vriendelijke groet,
Hanneke


Hoi Hanneke84,

Welkom op het forum :)

Heb je de tips van de heren al kunnen proberen? Ik heb voor de zekerheid je simkaart even een reset gegeven. Als je je toestel even uit en aan kan zetten, weten we of dit geholpen heeft.
Heb je daarna nog altijd Geen Service? Doe een handmatige reset van je toestel, je raakt daarbij geen gegevens kwijt:

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Laat je even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene

3 reacties

MartijnR
Forum|alt.badge.img+9
  • Leader
  • August 26, 2013
Hoi Hanneke84,

Heb je geprobeerd om het netwerk handmatig in te stellen.

mvg,
Martijn

de leon
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-forum expert
  • August 26, 2013
Toestel al een keer helemaal uitgezet en daarna weer aangezet?

Charlene
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • August 27, 2013
Hoi,

Heb al een aantal uren (+- 6 uren) geen service op m'n Iphone 4 met jullie sim only abonnement.
Ik kan dus nu niet gebeld worden of zelf bellen, erg vervelend.
Weten jullie hoe dit kan? En wat jullie er aan kunnen doe of dat ik zelf iets moet doen?

Vriendelijke groet,
Hanneke


Hoi Hanneke84,

Welkom op het forum :)

Heb je de tips van de heren al kunnen proberen? Ik heb voor de zekerheid je simkaart even een reset gegeven. Als je je toestel even uit en aan kan zetten, weten we of dit geholpen heeft.
Heb je daarna nog altijd Geen Service? Doe een handmatige reset van je toestel, je raakt daarbij geen gegevens kwijt:

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Laat je even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene