.

Beantwoord

Geen service iphone 5c

  • 22 July 2014
  • 9 reacties
  • 1435 Bekeken

Ik heb een iphone 5c gekocht, en een nieuwe nano sim besteld. Nadat deze geactiveerd is doet die het niet. Hij geeft aan geen services, wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Ernst 23 July 2014, 15:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er is een kans dat hij het over een uurtje of zo wel doet, dit komt wel vaker voor. Regelmatig de iPhone even opstarten dus. Synchroniseren met iTunes kan ook geen kwaad.
Er is een kans dat hij het over een uurtje of zo wel doet, dit komt wel vaker voor. Regelmatig de iPhone even opstarten dus. Synchroniseren met iTunes kan ook geen kwaad.

Ik heb volgens mij al met de itunes gedaan. Ik snap er niks van...
Badge +1
Hier precies hetzelfde. Alles is volgens mij goed geinstalleerd. Alleen staat linksboven " Geen service".
Ik kan ook niet bellen.
Badge +1
Nu doet-ie het wel (maar valt af en toe weg). Heb 3G aanstaan , maar 4G niet.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi emma21, welkom op het Simyo forum!

Bij jou aansluiting zie ik dat je inmiddels al goed gebruikt maakt, dus bij jou werkt het weer :)

P.Diepeveen, jij hebt op Mijn Simyo gisteren de optie 'Internet op je mobiel' uitgezet. Als je dat weer aanzet kun jij ook internetten.
Let er wel op dat je nu een kleine databundel hebt. Als je nog voor 4G gaat kiezen, zul je wel een flink grotere bundel moeten nemen.

@Scotsman, dank je voor de hulp!
Hallo Simyo Team!

Sinds gisteren een nano simkaart ontvangen (supersnel!!) . Heb m' geactiveerd maar steeds geeft de phone "geen service" aan.  Wat kan ik nog doen? Of ligt de oplossing bij jullie? 

Pumba.
Badge +6
Hoi pumba, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je hier vanochtend ook contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er helaas een vertraging was in de activatie van je nano simkaart.

Als het goed is, is dit inmiddels opgelost en kan je gebruik maken van je nano simkaart, klopt dat? 🙂
Hoi pumba, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je hier vanochtend ook contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er helaas een vertraging was in de activatie van je nano simkaart.

Als het goed is, is dit inmiddels opgelost en kan je gebruik maken van je nano simkaart, klopt dat? :)

 Hoi,beetje late reactie van mijn kant,..gelukkig waren jullie sneller! Maar nog dezelfde dag na mijn tel.contact met jullie, werkte alles weer! Nog bedankt.:-)
Reputatie 5
Badge +11
Snelheid; houden we van!
Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer