Van de week mijn Simyo simkaart met daarbij het abonnement ontvangen. Na het installeren stond er echter "geen service" en is het netwerk niet beschikbaar. Ik kan dus niet bellen en internetten via mijn telefoon. Mijn iphone heeft ios 6.0.1.Gesynchroniseerd via Itunes en dmv http://www.unlockit.co.nz/#_Custom geprobeerd. Helaas...geen service. Simkaart in ander toestel werkt wel.....Graag verneem ik uw antwoord.
Verder had ik gevraagd om nummerbehoud, dit is echter geweigerd. Daarom mijn verzoek om nummerbehoud te weigeren en het nieuwe nummer van Simyo te activeren als abbonnement.
Alvast bedankt voor de moeite
Bladzijde 1 / 1
ter aanvulling.....geen service en toch al 1,38 aan verbruik....rara, hoe kan dit???
Hoi Aad1,
We hebben je tijdelijke telefoonnummer geactiveerd. M.a.w. je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd en je abonnement is ingegaan. De verbruikskosten zijn afkomstig van internet verkeer en een verstuurde sms. Volgens onze gegevens heeft de simkaart op 25, 26, 27 en 28 november een aantal keer kort verbinding gemaakt met internet. Op 26 november is een sms verstuurd.
Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is?
Groetjes,
Alex
We hebben je tijdelijke telefoonnummer geactiveerd. M.a.w. je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd en je abonnement is ingegaan. De verbruikskosten zijn afkomstig van internet verkeer en een verstuurde sms. Volgens onze gegevens heeft de simkaart op 25, 26, 27 en 28 november een aantal keer kort verbinding gemaakt met internet. Op 26 november is een sms verstuurd.
Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.