.

Beantwoord

Geen internet op mijn iPhone 4 zonder WIFI

  • 11 September 2013
  • 4 reacties
  • 8513 Bekeken

Hallo,

ik heb gister mijn Iphone 3 ingewisseld voor een 4 maar heb nu een probleem. Alhoewel ik gewoon een internet bundel en bel/sms minuten heb(waar ik nog niet overheen ben) en ik mijn nieuwe micro simkaart al geactiveerd heb heb ik geen service geeft mijn telefoon aan. 

Als ik op wifi zit kan ik wel internetten en whatsappen, maar ik kan niet bellen of smsen (met of zonder wifi). Wifi is ingeschakeld, mobiele data en 3G ook.

Waar kan dit probleem aan liggen?

M.v.g. 

Lisa Harland
icon

Beste antwoord door Charlene 12 September 2013, 16:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi LisaHarland, het lijkt erop dat je iPhone 4 een simlock heeft.
Probeer eens je micro simkaart in een andere iPhone (simlockvrij) te plaatsen om het uit te testen.
Badge +6
Hallo,

ik heb gister mijn Iphone 3 ingewisseld voor een 4 maar heb nu een probleem. Alhoewel ik gewoon een internet bundel en bel/sms minuten heb(waar ik nog niet overheen ben) en ik mijn nieuwe micro simkaart al geactiveerd heb heb ik geen service geeft mijn telefoon aan. 

Als ik op wifi zit kan ik wel internetten en whatsappen, maar ik kan niet bellen of smsen (met of zonder wifi). Wifi is ingeschakeld, mobiele data en 3G ook.

Waar kan dit probleem aan liggen?

M.v.g. 

Lisa Harland


Hoi Lisa Harland,

Welkom op het forum!
Ik heb het vermoeden dat je toestel niet is ingesteld met de juiste instellingen voor het internet. De juiste instellingen voor het internet voor je toestel vindt je hier.

@Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Badge +8
Hallo,

ik heb gister mijn Iphone 3 ingewisseld voor een 4 maar heb nu een probleem. Alhoewel ik gewoon een internet bundel en bel/sms minuten heb(waar ik nog niet overheen ben) en ik mijn nieuwe micro simkaart al geactiveerd heb heb ik geen service geeft mijn telefoon aan. 

Als ik op wifi zit kan ik wel internetten en whatsappen, maar ik kan niet bellen of smsen (met of zonder wifi). Wifi is ingeschakeld, mobiele data en 3G ook.

Waar kan dit probleem aan liggen?

M.v.g. 

Lisa Harland


Hoi LisaHarland,

Ik heb ook een iPhone 4 en als ik het goed begrijp heb jij de melding Geen Service op je toestel? Dat komt wel vaker voor en is makkelijk op te lossen. Kijk eens in dit topic. Dat gaat wel over de iPhone5. Maar één van die twee tips gaat je probleem verhelpen, daar ben ik bijna zeker van 🙂
Veel succes!

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Yep, ik denk ook dat ze er met alleen de goede internetinstellingen niet is. De hele boel moet aan de praat. Dus de simkaart.

Reageer