.

Beantwoord

Gaat Simyo de 4G Apple Watch ondersteunen?

  • 13 October 2021
  • 7 reacties
  • 1501 Bekeken

Op korte termijn komt de Apple Watch met 4G beschikbaar in Nederland. Gaat Simyo dit ook ondersteunen? 

icon

Beste antwoord door Bas 14 October 2021, 14:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Brabman Dat snap ik heel goed! Het is ontzettend jammer, maar uiteraard heel begrijpelijk.

Reputatie 7

Hi, ik wacht al enkele jaren op de komst Apple watch 4G ondersteuning in NL, dus ondanks dat ik al jaren trouwe simyo-klant ben is dit voor mij wel een reden om over te stappen als dit niet op korte termijn ondersteunt gaat worden.

grt

Dan denk ik dat je zult moeten gaan overstappen naar T-Mobile wat vooralsnog de enige provider is die aangeeft de AW 4G te gaan ondersteunen.

Hi, ik wacht al enkele jaren op de komst Apple watch 4G ondersteuning in NL, dus ondanks dat ik al jaren trouwe simyo-klant ben is dit voor mij wel een reden om over te stappen als dit niet op korte termijn ondersteunt gaat worden.

grt

Reputatie 7

@Veerle Dat heeft Bas toch ook al aangegeven?

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Aone18,

Goed dat je dat checkt, maar ook de applewatch met 4G zal niet worden ondersteunt door Simyo.

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7

@Bas Dat is wel jammer om te vernemen, zeker, omdat moeder KPN en andere grote providers de  Apple Watch Series 7 Cellular wél zou gaan ondersteunen.

Omdat ik mijn huidige AW wil gaan vervangen voor de nieuwe Series 7, maar ik de nieuwe kleuren van de reguliere niet mooi vind, ik moet deze wel nog eens in het echt gaan bekijken, overweeg ik om de 4G variant te bestellen. De kleuren van deze Cellular versie vind ik wel mooi.

Echter, indien Simyo deze niet gaat ondersteunen, wat ik wel hoopte, maar ergens helaas toch ook weer niet verwachtte, is dit wel een motivatie minder om voor deze 4G te gaan.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Aone18!

Welkom op ons forum 😊 Wat leuk om te horen dat de Apple Watch 4G uitkomt in Nederland. Helaas zijn wij nog niet bezig om dit te ondersteunen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Bas

Reageer