.

Beantwoord

Facetime sms

  • 23 November 2012
  • 5 reacties
  • 879 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik zie dat ik op 1 dag binnen 1 uur 6x een sms naar de uk heb gestuurd. Google leert mij dat dit te maken heeft met facetime activatie. Maar dit hoeft toch maar 1 keer? Mijn ipad facetime die alleen wifi heeft, heeft blijkbaar geen sms nodig. Kan ik dit nr ook laten blokkeren oid? Heb geen zin om hier elke keer voor te gaan betalen. Of kan ik dit op mijn iphone ook instellen dat dit via internet gaat ipv sms?
icon

Beste antwoord door Alex 29 November 2012, 12:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Hallo, je kunt beter in instellingen van je telefon Facetime uit zetten. Met facetime kun je alleein via wifi bellen. Maar andere persoon naar wie belt moet ook verbonden zijn met wifi. Als een keer probiert te bellen met Facetime en je telefon blijft maar sms jes te stuuren naar England. Dus zet gewoon Facetime uit Groetjes Ajmet
Badge
Hallo, je kunt beter in instellingen van je telefon Facetime uit zetten. Met facetime kun je alleein via wifi bellen. Maar andere persoon naar wie belt moet ook verbonden zijn met wifi. Als een keer probiert te bellen met Facetime en je telefon blijft maar sms jes te stuuren naar England. Dus zet gewoon Facetime uit Groetjes Ajmet


Is dat zo dat dit alleen via wifi kan? Volgens mij klopt dit niet. Ik heb onlangs een facetime gesprek gehad in de auto en daar heb ik geen wifi..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ErikQ,

Je kunt deze sms volgens mij wel uitzetten. In dit topic en dit topic kun je meer informatie over Facetime vinden.

@Ahmet. Bedankt voor de tip.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi ErikQ,

Je kunt deze sms volgens mij wel uitzetten. In dit topic en dit topic kun je meer informatie over Facetime vinden.

@Ahmet. Bedankt voor de tip.

Groetjes,

Alex


Daar staat nergens hoe je deze sms uit kan zetten. Er staat alleen dat je facetime uit kan zetten. Ik heb op mijn wifi ipad ook facetime. Daar kan dus geen activatie sms verzonden worden. Maar word je op een andere manier 'geactiveerd', dit moet dan met een iphone toch ook kunnen.

Kan ik dit nummer niet op een of andere manier laten blokkeren via simyo? Dat lost het probleem ook op voor mij.
Badge +6
Hoi ErikQ,

Zoals Ahmet aangeeft kan je via de instellingen in je toestel facetime uitzetten. Wij kunnen deze sms'jes niet blokkeren want deze worden door een app verstuurd waar Simyo geen invloed op heeft.

Reageer