.

Beantwoord

eSim overzetten na diefstal telefoon, hoe doe ik dit?

  • 19 September 2022
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

He Simyo,

 

Hoe kan ik mijn e-Sim op mijn nieuwe toestel zetten, na diefstal van mijn oude toestel? 
Moet hiervoor een nieuwe simkaart voor worden aangevraagd of kan dit ook online?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 20 September 2022, 11:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jacqueline222,

Bedankt voor je reactie. Oei, dat is inderdaad lastig. Ik zou je een fysieke simkaart op kunnen sturen, deze is er dan binnen 2-3 werkdagen. Op deze manier kan je gebruik maken van je telefoonnummer en je iCloud herstellen. Daarna kun je via de Mijn Simyo app overstappen naar eSIM op dezelfde manier als in mijn vorige bericht. De validatiecode kun je dan zelf ontvangen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres)? Dan vraag ik de simkaart kosteloos voor je aan.

Groetjes,
Roeqajja 

Hi Roeqajja,

Bedankt voor je reactie. Nu heb ik daar een grote uitdaging, want ik kan pas mijn Icloud account herstellen, nadat ik mijn telefoonnummer heb geactiveerd voor 2factor authenticatie. Is er een andere manier om mijn telefoonnummer te activeren? 

Groet 

Jacqueline 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jacqueline222,

Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je toestel is gestolen! Je kunt de eSIM installeren op je nieuwe toestel via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier wordt er gevraagd naar een validatiecode die je in jouw geval niet kunt ontvangen. Hiervoor kun je mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je deze code per e-mail ontvangt zodat je de installatie verder kan afronden 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Jacqueline222 Een moderator (= Simyo medewerker) zal je in dit topic verder helpen door je te vragen om een PB te sturen. Houd je topic goed in de gaten.

Reageer