Skip to main content

Sinds een week bij Simyo, maar linksboven in het scherm is de naam Simyo niet zichtbaar, hoe kan ik dat aanpassen?

Hoi @Henk Sluiter,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert!

Zie je linksboven wel een andere naam staan? En heb je ook geprobeerd om je toestel aan en uit te zetten? 

Groetjes,
Seren


Hallo Seren,

Nee, ook geen andere naam, en opnieuw opstarten heeft ook niets gebracht.


En kun je bellen, gebeld worden en WhatsAppen?


Alles doet het.


Ben je in Nederland?


Hallo Seren,

Nee, ook geen andere naam, en opnieuw opstarten heeft ook niets gebracht.

Zou je een screenshot kunnen delen? En welk toestel je hebt met welke iOS versie? Dan kan ik deze vraag neerleggen bij onze technische afdeling, als ik een terugkoppeling heb zal ik dit met je delen!


IOS 17.6.1

screenshot lukt niet, bestand te groot.


IOS 17.6.1

screenshot lukt niet, bestand te groot.

Kan het te maken hebben met de installatie van de e-Sim, ik had de oude sim van Odido er nog inzitten, stom van mij.


IOS 17.6.1

screenshot lukt niet, bestand te groot.

Kan het te maken hebben met de installatie van de e-Sim, ik had de oude sim van Odido er nog inzitten, stom van mij.

Begrijp ik het goed dat je gebruik maakt van een eSIM (Simyo) en een fysiek simkaartje van Odido? In dat geval zou het er zo moeten uitzien: 

Via Apple support

Als je de fysieke simkaart van Odido er uit hebt gehaald zou je dus één aanbieder moeten zien. Kun je mij laten weten of je dit nu wel ziet? 


Nee, helaas.

ik heb de sim van Odido na de installatie van de e-Sim van Simyo eruitgehaald.

het gekke is als ik op mijn scherm tik (als het scherm uit staat) wel Simyo heb staan, dus op het lege scherm met achtergrond foto zonder de app’s 


 


 


Hoi @Henk Sluiter,

Fijn dat je toch screenshots kon plaatsen! Nu begrijp ik wat je bedoelt. De reden waarom je geen 'Simyo' ziet staan wanneer je jouw toegangsscherm ontgrendelt, is dat de tijd de plaats inneemt van de netwerknaam 'Simyo'. Dit is gebruikelijk bij nieuwere iPhone-modellen. Om toch je verbinding te zien, kun je linksboven (waar je batterijpercentage staat) naar beneden swipen. Wanneer je dit doet, kun je de netwerknaam 'Simyo' weer zien.

Groetjes,
Seren


Reageer