.

Beantwoord

Beperkingscode iPhone 3GS

  • 14 March 2013
  • 4 reacties
  • 2577 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
hallo,
ivm een navigatie app. moet ik de locatievoorziening aanzetten;
bij privacy staat dat aan, maar als ik dat onderdeel voor me heb kan ik daarop niets wijzigen.
als ik dan de locatie en privicy wil herstellen heb ik een beperkingencode nodig .
geen idee waar ik die kan vinden !!
ook voor andere app's waar ik de gps voor nodig heb werkt niets.
via internet vind ik een oplossing om te zoeken met de iphone backup extractor; dit lijkt me erg moeilijk.

wie weet een eenvoudiger manier ??
met vriendelijke groeten, Lidey
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 12:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Hallo lidey,

Ik heb (nog) geen Apple ervaring, alhoewel ik wel sinds kort naast mijn Android tablets een iPad2 heb, maar ik heb dit gevonden. Het heeft er alle schijn van dat je niet ontkomt aan gebruikmaking van een backup extractor. Je geeft aan dat het je erg moeilijk lijkt. Wat lijkt je moeilijk? De stappen die worden beschreven zijn wel duidelijke stappen. Als je de Engelse taal beheerst, zou je eens stap voor stap aan de slag kunnen gaan.

Misschien kan een reset naar de factory defaults ook helpen, maar dat durf ik niet te zeggen. In ieder geval is een reset naar de factory defaults wel 'eenvoudiger'.

Succes.
Reputatie 2
Badge +1
Het lijkt erop dat je een beperking ingesteld hebt, je kan dit checken onder 'instellingen' en dan bij 'algemeen' onder beperkingen. Als die aan staat zijn er bepaalde dingen niet in te stellen, dit is een soort kinderslot. Hier moet ik wel bij zeggen dat dit alleen door de gebruiker aan gezet kan worden. As iemand anders dit op jouw telefoon heeft gedaan zal je dit er niet af krijgen gok ik. Een herstel van je iphone via itunes zal het sowieso oplossen maar dan moet je wel weer al je apps terugzetten.
Reputatie 7
Badge +9
. As iemand anders dit op jouw telefoon heeft gedaan zal je dit er niet af krijgen gok ik. Een herstel van je iphone via itunes zal het sowieso oplossen maar dan moet je wel weer al je apps terugzetten.

Blijkbaar, want ze weet de bijbehorende 4-cijferige code niet. De meest 'eenvoudige' manier voor jou om het op te lossen, wordt inderdaad hierboven gemeld.
Als er namelijk zomaar een eenvoudige manier bestond om het eraf te krijgen, dan zou die beperkingencode geen enkel doel dienen.
Of misschien bij die 'iemand anders' navragen? Als die iemand anders er namelijk inderdaad is, dan vind je daar mogelijk de meest eenvoudige oplossing. Gewoon 4 cijfers. Succes en laat even wat horen. 
Badge +6
hallo,
ivm een navigatie app. moet ik de locatievoorziening aanzetten;
bij privacy staat dat aan, maar als ik dat onderdeel voor me heb kan ik daarop niets wijzigen.
als ik dan de locatie en privicy wil herstellen heb ik een beperkingencode nodig .
geen idee waar ik die kan vinden !!
ook voor andere app's waar ik de gps voor nodig heb werkt niets.
via internet vind ik een oplossing om te zoeken met de iphone backup extractor; dit lijkt me erg moeilijk.

wie weet een eenvoudiger manier ??
met vriendelijke groeten, Lidey


Hoi Lidey,

Welkom op het forum!
Helaas kan ik je niet helpen aan deze code. Ik raad je aan contact op te nemen met Apple.

Reageer