.

Beantwoord

App om verbruik bij te houden?

  • 21 November 2012
  • 7 reacties
  • 724 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik weet dat er voor kpn een App bestaat om je verbruik (minuten + internet data) bij te houden. Aangezien we bij Symio gebruik maken van KPN netwerk vroeg ik mij af of er ook niet zoiets voor Symio zelf bestaat.

Zo niet, welke App gebruiken jullie om je verbruik bij te houden?
icon

Beste antwoord door Alex 22 November 2012, 14:13

Bekijk originele reactie

7 reacties

Heb ergens gelezen dat ' My Data Mrg ' voldoet. Is gratis
Badge
Helaas kan die app alleen data verbruik meten. En een app die aantal gebelde minuten mee?
Ik gebruik zelf de app 'Bundels', deze is niet van Simyo zelf, maar werkt voor mij prima.
Wel erop letten dat er een kleine vertraging zit met het up to date houden van het verbruik, mijn ervaring is dat dit geen uren is maar toch handig om te weten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lujo, hclier en iDenise,

We hebben op dit moment geen eigen app, maar er zijn wel alternatieven. Houd er wel rekening mee dat dit geen officiële Simyo apps zijn. We hopen wel met een eigen app te komen. Zodra deze beschikbaar is zullen we dat uiteraard communiceren.

Groetjes,

Alex
Ja "Bundels" is gratis werkt echt fantastisch, het gaat mij er alleen om inzicht te krijgen wat ik nog aan restant belminuten heb staan.
Alleen aan de onderzijde staat een balkje met  "Download de App"  en als je daar op drukt kom je op een app die je waarschijnlijk helemaal niet wilt hebben. Dus gewoon negeren want dit is een soort van reclame.

Gr. Dielis
Badge
Bundels werkt hier ook prima.. 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor jullie tips Dielis Stolk en rvdvelde :D

Groetjes,

Alex

Reageer