.

Beantwoord

3G uitzetten op iPhone 5 na update naar 4G

  • 25 October 2013
  • 7 reacties
  • 9003 Bekeken

Ik kreeg ook die netwerkinstellingen update. Waar dus eerst 3G stond staat nu 4G. Voorheen kon ik 3G handmatig uitzetten, die optie zie ik niet meer. Ook als ik 4G uitzet blijft ie op 3G staan als m'n wifi uitstaat. Enig idee hoe 3G nu handmatig uit te zetten?
icon

Beste antwoord door mmatheeuwsen1 18 December 2013, 10:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Jeroenv,

Allereerst welkom op het forum! :)

Ai, dat is wel vervelend zeg. Ik heb even op Google zitten snuffelen, daar zie ik meer mensen met het probleem, maar ik kwam helaas geen oplossing tegen. Maar wie weet dat één van onze krachten hier een oplossing voor heeft 🙂.
Badge +1
Hoi Jeroenv,

Ik heb hier zonet een uitleg over geschreven op het forum. Zie: https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/oplossing-2g-optie-weg-iphone-15699/.

Succes! 

Groetjes,
Mike Matheeuwsen
Simyo Fan
Reputatie 5
Badge +11
Hi Jeroenv,

Heb je iets aan het antwoord van mmatheeuwsen? (Waarvoor dank!)
Bij mij werkt de link niet, hij doet helemaal niks. en zegd elke keer dat hij complified is 
Badge +6
Hoi sannevdboomen, welkom op het forum van Simyo!

Wanneer krijg je deze melding? Open je de link wel op je computer zoals door mmatheeuwsen is beschreven?
Hoi sannevdboomen, welkom op het forum van Simyo!

Wanneer krijg je deze melding? Open je de link wel op je computer zoals door mmatheeuwsen is beschreven?


Ik heb  het precies zo gedaan maar nu kan hij de link niet vinden in itunes. hij staat er niet bij.
Badge +8
Hoi sannevdboomen,

Wat je kunt doen is mmatheeuwsen hier een privébericht over sturen. Het is zijn tip, en ik weet ook niet precies hoe het werkt. Hij krijgt dat bericht dan ook in zijn email, dus het zal hem dan niet ontgaan 🙂

groetjes, Charlene

Reageer