.

Beantwoord

Zo Snel? wat is er verkeerd gegaan??

  • 18 January 2013
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Badge
Hallo, Ik snap er niks van, Gisteren laat in de middag heb ik de Simkaart geactiveerd  en ben een beetje op mijn mobiel gaan zoeken hoe alles werkt, krijg ik vanmorgen vroeg een berichtje dat al mijn MB's al op zijn en gelijk een rekening van 28 euro voor 7 x op internet ?? is dit normaal, ben ik vergeten mijn mobiel op wifi te zetten? gaat dat vanzelf?   😕 

Ik ben een leek in dit soort dingen, maar dit lijkt me wel heel erg snel gaan, Ik heb na het lezen van wat andere vragen over het snel opgaan van data mijn instellingen veranderd en mijn Internet op Mobiel uitgezet. ligt het daaraan? of is er gewoon iets fout gegaan?
Met vriendelijke groet
Regina 
icon

Beste antwoord door Alex 21 January 2013, 14:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Regina,

Je abonnement is op 17/1/13 ingegaan. Het aantal bel/sms en data units wordt naar rato berekend. Je hebt voor de maand januari dus iets minder dan de helft van je internet bundel gekregen. De internet sessies die ik zie, zijn allemaal sessies waarbij je veel mb's hebt verbruikt. Ik kan niet zien wat de exacte oorzaak is geweest. Ik kan alleen zien wanneer de verbinding heeft plaatsgevonden en hoeveel mb's je hebt verbruikt. In dit topic staat informatie over hoe je toestel veel mb's verbruikt.

Groetjes,

Alex

Reageer