Skip to main content
Hallo Simyo,



Zijn er conrete plannen om de internetsnelheid te verhogen?

Deze is nu "slechts" 2Mb/s terwijl bv HI (ook op het KPN netwerk) een snelheid van 7,2 Mb/s (of nog hoger) aanbiedt voor nagenoeg hetzelfde bedrag.

Ook KPN is in staat om hogere snelheden aan te bieden terwijl jullie alle drie van hetzelfde netwerk gebruik maken,



Ik ben al lange tijd klant van Simyo maar zit nu erg te twijfelen om over te stappen naar Hi (student) waar ik voor hetzelfde bedrag een veel hogere internetsnelheid krijg voor hetzelfde bedrag met hetzelfde kwalitatief goede KPN netwerk.



Ik hoor het graag, bedankt alvast.
Hallo Simyo,



Zijn er conrete plannen om de internetsnelheid te verhogen?

Deze is nu "slechts" 2Mb/s terwijl bv HI (ook op het KPN netwerk) een snelheid van 7,2 Mb/s (of nog hoger) aanbiedt voor nagenoeg hetzelfde bedrag.

Ook KPN is in staat om hogere snelheden aan te bieden terwijl jullie alle drie van hetzelfde netwerk gebruik maken,



Ik ben al lange tijd klant van Simyo maar zit nu erg te twijfelen om over te stappen naar Hi (student) waar ik voor hetzelfde bedrag een veel hogere internetsnelheid krijg voor hetzelfde bedrag met hetzelfde kwalitatief goede KPN netwerk.



Ik hoor het graag, bedankt alvast.




Hoi Robertos,



Welkom op het forum!

Er zijn geen plannen bekend om de snelheid van het internet te verhogen. Mocht Simyo dit gaan doen dan zullen wij dit bekend maken via de site, twitter en het forum.
Mocht overwogen worden om de internetsnelheid te verhogen, dan zou ik het eerste denken aan de arme Prepaid klanten die het momenteel met 128 Kbps downloadsnelheid moeten doen.... :( Dat is slechts het dubbele van wat de oude vertrouwde 56kbps V.90 telefoonmodems presteerden! 
Tja, daar gaan we weer is mijn eerste gedachte. Klanten willen snel internet en Simyo biedt dit niet en dit zal er voorlopig ook niet inzitten ben ik bang. Simyo: zorg dat de verschillen niet te groot worden met de andere aanbieders in telecomland!
Mocht overwogen worden om de internetsnelheid te verhogen, dan zou ik het eerste denken aan de arme Prepaid klanten die het momenteel met 128 Kbps downloadsnelheid moeten doen.... :( Dat is slechts het dubbele van wat de oude vertrouwde 56kbps V.90 telefoonmodems presteerden! 







Simonly nemen en de snelheid "schiet" omhoog zou ik zeggen. 
Simonly nemen en de snelheid "schiet" omhoog zou ik zeggen. 



Nee die is en blijft nul hier waar ik woon...
Hoi allemaal,



Zodra er plannen zijn om de snelheid voor het internet te verhogen voor zowel prepaid als simonly dan zullen wij dit bekend maken.

Reageer