Skip to main content
Hoe stel ik de mobiel (en/of pakket) van min zoons mobiel zo in dat hij Pokemon Go kan spelen?
Hallo Mellus,



Ik speel dit spel niet (beetje te oud :)) maar spelen hebben meestal geen speciale internetinstellingen nodig.

Internet op mobiel moet aanstaan in Mijn Simyo en het toestel moet ingesteld zijn om te kunnen internetten,

Een handige toestelhulp vind je hier https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/toestelhulp-2502 staat het toestel van je zoons er niet bij staat kies dan een toestel van hetzelfde merk, meestal zijn de instellingen per merk vrijwel identiek.



Ook is het verstandig een internetbundel te nemen, anders betaal je € 0,15 per MB buitenbundel tarief!



Goede jacht voor je zoons 🙂
Hallo,



Dank voor de snelle reactie. Geen idee wie er wat heeft gedaan (ik niets en mijn zoon ook niet) maar nadat ik de vraag gesteld had, deed ie het opeens. Tot grote verrassing van mijn zoon 😉 Hij is alweer op jacht dus!
Hoi Mellus,



Ik heb ook niets gedaan hoor, ik ben ook maar klant! Laat je zoon wel oppassen, soms ontstaan gevaarlijke situaties bij dit spel!
Hoi Mellus,



Welkom op 't Simyo Forum!



Pokémons! O, wat een nostalgie. Ik moet zeggen dat ik ook een fan ben van dat spel. Het brengt jeugdherinneringen weer naar boven en laat me weer helemaal kind zijn! Dat moment wanneer je de Pokéball gooit en in spanning afwacht of de Pokémon is gevangen... Maar goed, haha, terug naar je vraag!



Ik ben blij dat het is opgelost, Mellus! Zoals Franswon heeft aangegeven zijn er geen speciale instellingen voor Pokémon GO en de meeste spelletjes (zo niet, alle). Het komt weleens voor dat Pokémon GO moeizaam opstart of dat de server heel druk is waardoor er even geen verbinding gemaakt kan worden.



Goed dat het is opgelost!



Franswon, te oud ben je nooit! Ik heb er vertrouwen in dat jij een goede Pokétrainer kan worden! Dank voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer