.

Beantwoord

Zeer traag internet.

  • 31 January 2013
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Badge
Ik heb nu sinds 2 weken een abonnoment!
147kbps moet ik misschien instellingen veranderen?
icon

Beste antwoord door maximus 4 February 2013, 14:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey maximus,

Heb je reeds de correcte internet instellingen voor jouw toestel ingevoerd?
Badge
Hey maximus,

Heb je reeds de correcte internet instellingen voor jouw toestel ingevoerd?


Ik heb heb niets aan de instellingen veranderd,ik had altijd internet aanstaan!
Nu ik sinds 2 weken van prepaid naar abonnoment  ben gegaan en daarom meer gebruik maak van internet buitens huis, is mij opgevallen dat het zeer traag is.
Het viel hier op het forum op dat er mensen waren met de zelfde problemen en dat die als reactie kregen, dat er bij simyo iets was aangepast en dat ze daarna de gsm opnieuw mosten opstarten!
Ik heb van simyo geen bericht gehad van andere instellingen tijdens de overgang van prepaid naar abonnoment.
Reputatie 2
Badge +1
Hey maximus,

Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Badge
Hey maximus,

Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?


Hoi,
Het is bij mij al in order heb zaterdag al een keer aan en uit gezet!
Ik had dit ook al gemeld elders op dit forum,maar bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven maximus.

Groetjes,

Alex

Reageer