Al maanden zet ik voor het slapen YouTube aan, stukje cabaret of audiobook e.d Verhaaltje voor het slapen gaan zullen we maar zeggen hahaha.
Zit gewoon thuis, dus mijn Iphone zit op de WIFI, de WIFI Assistentie staat uit en in de 'Mobiele Netwerk' instellingen staat de app Youtube ook uit.
Dit gaat al maanden helemaal prima.
Tot vanmorgen toen ik wakker werd met 2 smsjes van Simyo dat mijn verbruik op 80% op is en dat mijn data op is. Dus ik openen mijn Simyo App en zie tot mijn grootte verbazing dat mijn maandelijkse kosten i.p.v de gebruikelijke 10 euro nu 111 euro is. En dat is even schrikken.
Ik mijn telefoon door zoeken; WIFI stond nog steeds aan en de Iphone was verbonden, WIFI assistentie stond uit. De YouTube App stond uit...maar wat schetst mijn verbazing hij geeft wel aan dat hij 1,2GB verbruikt heeft. (Zie bijlage)
Simyo gebeld en die hebben me gerustgesteld (Had ene Lu aan de telefoon, geef die man een muffin van mij zo in de pauze).
Maar eigenlijk de vraag van dit bericht: Hebben mensen hier dit wel is mee gemaakt? Waar ligt de fout? En hoe kan ik het voorkomen in de toekomst. Alle tips van Simyo heb ik jaren geleden al opgevolgd toen mijn FaceTime de WIFI negeerde.
Ik heb YouTubeNL al getwitterd, maar misschien moet ik daar ook maar een telefoon nummer van opzoeken.
Of van moeder bedrijf Google? Of ligt de fout misschien in de Iphone? Moet ik Apple bellen?
Dus samenvattend; Ervaringen, hints, tips en tricks in de reacties asjeblieft 🙂 Dank
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie