Skip to main content
eerst me internet bundel op verbuikt terwijl dat nooit kan en nu ineens 16 sms'jes verstuurd terwijl ik bijna nooit sms ???

leg me dat is uit !!!
Kijk eens of je een app open hebt staat die veel data verbruikt, sms naar wat voor nummer is dat gedaan?
Heb je een IPhone? Zo ja, zijn de SMSjes soms steeds naar hetzelfde nummer in Engeland? Zo ja, heb je je simkaart meerdere malen verwijderd ? Dan is het je FaceTime . Een prachtige beeldtelefoon met WiFi gratis, perfect. Alleen bij het verwijderen van je simkaart activeert het zich automatisch per SMS In Engeland. Gelijk een waarschuwing voor alle IPhone gebruikers.
nee ook niet ...geen facetime
eerst me internet bundel op verbuikt terwijl dat nooit kan en nu ineens 16 sms'jes verstuurd terwijl ik bijna nooit sms ???

leg me dat is uit !!!




Hoi Annunzio,



Ik heb je titel en je reactie in een ander topic aangepast, omdat we dat niet zulk gepast taalgebruik vinden.

Fijn dat je op het forum bent, maar let daar in het vervolg een beetje op. We houden het graag gezellig. :)



Om op je vraag in te gaan, ik zie bij je verbruik ook 14 smsjes naar binnenlandse nummers en 2 naar buitenlandse.

Als je op Mijn Simyo naar het tabblad Verbruik gaat, en daar naast geschiedenis het woord 'mei' aanklikt, kun jij ook gespecificeerd zien naar welke nummers je hebt gesmst op welke dag en op welk tijdstip.

Wellicht komt het dan terug.



Je vraag over je internetverbruik beantwoord ik in het andere topic waar je die vraag stelt.



@ Erickiel & Beko bedankt voor het meedenken.



Groetjes,

Charlene

Reageer