.

Vraag

Wifi werk niet in Spanje, wat nu?

  • 4 June 2023
  • 8 reacties
  • 144 Bekeken

Wifi van de hotel in Spanje werkt niet, wel verbinding maar geen toegang naar internet, ter wel buiten hotel kan ik wel internetten via openbaar WiFi.

Mijn vrienden hebben geen problemen met WiFi in het hotel kan gewoon internetten.

Mijn telefoon is Huawei P30 en van haar is IPhone 13.

Instellingen van Sinyo en van telf had ik al gedaan zo als aanbevolen via Simyo wahtApp.

Probleem nog steeds aanwezig, ik beb al met dit zooitje 3000 mb's verloren omdat kan geen gebruik maken met Internet/wife.

Graag een idee of beter oplossingen. 

En service telf van Simyo is een zooitje, geen service op weekend, een lachertje vind ik. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Misschien je vraag eens stellen aan het hotel want simyo doet niets met wifi🤨

Reputatie 7

@Jeffry Jij wilt nu Simyo aansprakelijk stellen, omdat de WiFi het niet doet in het hotel waar je nu bent?!?! Het moet niet gekker worden.

Tip: ga eens samen met een vriend die ook een Android toestel heeft, want Android en iOS vergelijken is voor een digibeet zoals jij nu eenmaal wat lastiger, jullie beide WiFi instellingen langs. Zet ook eens je telefoon helemaal uit en weer aan.

Succes.

Reputatie 5
Badge +3

Ik onderschrijf wat Ron en Rico hierboven schrijven. Wifi heeft niets maar ook echt niets met Simyo te maken.

Dus @Jeffry , moet je voor de juiste wifi-stellingen inderdaad bij het hotel zijn. Zij zouden je verder moeten kunnen helpen. Simyo staat hier helemaal buiten.

Dankjewel voor alle reacties, ik heb zelf opgelost na 2 dagen heen en weer gechat met Simyo via WachtApp.

Oplossing is heel eenvoudig, gewoon resetten de netwerkinstellingen 👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jeffry,

Bedank voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de wifi van je hotel niet goed werkte!

Dit is echter niet iets waar Simyo invloed op heeft. Ik vermoed dat je bedoelde dat je 4G niet werkte. In ieder geval fijn om te lezen dat dit nu is opgelost met de hulp van onze klantenservice via Whatsapp 😊.

Bedankt voor de reacties! @RicoK, @Ron H en @Katana 

Groetjes,
Roeqajja

Is opgelost, dank U voor de reactie. 🙏

Ik heb netwerkinstellingen gereset, en hij doet het weer 🙏🙏

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jeffry,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat het allemaal weer werkend is!

Ik wens je een mooie dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer