Skip to main content
Hi,



Ik heb zojuist de klanteservice gebeld en de dame aan de telefoon kon voor mijn gevoel de vraag niet afdoende beantwoorden. Vandaar dat ik hier een poging doe:



Ik bevind me vrijwel de hele dag in een 'wifi-omgeving'. Toch zie ik dat er steeds kleine aantal kb's wordt afgeschreven van mijn data bundel. Gisteren bijv, een fototje van 3.2 mb gedownload maar wel wel een paar kb's afgeschreven...hoe kan dit?
Hi,



Ik heb zojuist de klanteservice gebeld en de dame aan de telefoon kon voor mijn gevoel de vraag niet afdoende beantwoorden. Vandaar dat ik hier een poging doe:



Ik bevind me vrijwel de hele dag in een 'wifi-omgeving'. Toch zie ik dat er steeds kleine aantal kb's wordt afgeschreven van mijn data bundel. Gisteren bijv, een fototje van 3.2 mb gedownload maar wel wel een paar kb's afgeschreven...hoe kan dit?




Hoi sjefke,



Wanneer je met je mobiele toestel van internet gebruik maakt via wifi, dan kan het voorkomen dat er automatisch overgeschakeld wordt naar het Simyo-netwerk als de internetverbinding wegvalt of niet sterk genoeg is. In dit geval kan dataverbruik in rekening gebracht worden door Simyo.

Wanneer je zeker wilt weten dat dat niet gebeurt, kun je het beste de optie Internet op je mobiel uitzetten op Mijn Simyo. Dit kun je doen onder het kopje Mijn instellingen & simkaart. Je kan dan nog wel via wifi op internet met je toestel.



Groetjes,

Charlene
Hi Charlene,



Dank je voor je antwoord; 3G uitzetten op de iphone is niet afdoende?



Gr
Hi Charlene,



Dank je voor je antwoord; 3G uitzetten op de iphone is niet afdoende?



Gr




Hoi Sjefke,



Met 3g uit, kun je nog wel via Edge op het netwerk (dat Etje staat er dan). Dan moet je ook de optie Mobiele data uitzetten op je iPhone.

Maar omdat dat van hieruit niet te controleren is, is het het veiligst om die optie op Mijn Simyo uit te zetten. Dat kunnen wij namelijk wel nagaan en als je dan om mysterieuze redenen wel verbruik hebt gehad, dan vergoeden we dat zonder problemen. :)



Groetjes,

Charlene
Okidoki! Dan kunnen we de topic sluiten, merci!
Okidoki! Dan kunnen we de topic sluiten, merci!



Mocht je weer een vraag hebben, dan weet je ons nu te vinden :)



Groetjes,

Charlene

Reageer