Skip to main content
Wij hebben voor mijn dochter in december een klein sms abonnement bij jullie afgesloten. (2,50 of 3 euro per maand) Expres geen internet want thuis hebben we Wifi. Nu kregen we vorige week een sms met de mededeling "afgesloten wegens hoogverbruik". Blijkt dat er voor 700 euro (bijna allemaal op 1 dag) is ge-internet, bij ons thuis, waar wij Wifi hebben.

Na onderzoek hoe dat nou mogelijk is kwamen we erachter dat op de persoonlijke pagina de instelling "internet" op aan stond, en dit terwijl we geen internet bij jullie hebben afgesloten.(en deze instelling ook absoluut niet aangezet hebben)

Hoe kan dat?? Hebben jullie dat gedaan? Mag dat zomaar??

Ben heel benieuwd naar jullie antwoord!!! 
Hey carolien6,



In de veelgestelde vragen staat aangegeven dat de optie internet op je mobiel standaard aan staat. Hiernaast wordt er op de tarievenpagina voor mobiel internet aangegeven dat je met Simyo Sim-Only gebruik kunt maken van internet op je mobiel. Vervolgens staan de tarieven met en zonder bundel hieronder aangegeven.
Geen idee of dit hier van toepassing is maar ik kwam dit tegen.



Als een consument een abonnement heeft zonder databundel, dan wordt de consument ten

minste één keer actief door de aanbieder geïnformeerd bij overschrijding van een van te

voren afgesproken bedrag of datavolume (aantal MBÂ’s).



Bron: http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2012/07/16/stand-van-zaken-uitvoering-moties-inzake-transparantie-internetsnelheden-en-kosten-mobiel-datagebruik.html
Hoi Stich_Duck,



De punten die in het document worden behandeld kan je https://www.simyo.nl/mobiele-data-snelheid terug vinden.

Reageer