Hey everybody!
My maandbundel is expired since yesterday (prepaid). I want to book a dagbundel but I cannot find the button on the new website. It only tells my under "mijn simyo"Â that i have 0 MB and that it expired on march 17th. where can I order a new bundel?
Thx!
Bladzijde 1 / 1
so simyp got rid of the option to book maand and dagbundels!? ^^
i mean it is still advertised for here: http://www.simyo.nl/prepaid?=1
Hoi Ankbank1,
Het is nog steeds mogelijk gebruik te maken van een dag of maandbundel. Zie hier voor meer informatie.
Ah ja, ik ga er altijd (te) gauw vanuit, dat iedereen een Sim Only heeft, maar Prepaid bestaat natuurlijk ook.....:p
Hoi RicoK,
Het is voor mij ook nog steeds schakelen dat er nog mensen zijn die gebruik maken van een prepaid aansluiting.
Het is voor mij ook nog steeds schakelen dat er nog mensen zijn die gebruik maken van een prepaid aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.