Skip to main content
Ik kreeg dit weekend een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag. Een Samsung Galaxy S6. Prachtig toestel met onbekende mogelijkheden voor mij. Helaas ben ik digibeet qua appen en mobiel internetten. Ik kan dus niet inschatten of ik hier heel veel van zou gaan gebruiken



Ik zou graag wat informatie willen m.b.t. abonnementen. Ik lees van alles, maar het zegt me niet zo veel. Ik had een prepaid abonnement en ik verbruik maximaal ene tientje in de maand. Dit betreft bellen en sms'en, ik vind het geen probleem dat dit wat meer zou worden want je krijgt er ook wat voor terug.



Ik heb al gekeken op mijn symio. En daar is mijn verbruik te lezen maar niet wat dan het advies zou zijn wat voor bundel dan het beste bij mij zou passen.



Ik durf nu nog niets over te zetten omdat ik bang ben veel kosten te maken.
Je zult je bel- en/of smsgedrag wel aardig in beeld hebben. Dus op basis daarvan kun je wel een Sim Only abonnement kiezen.



Aangaande een databundel wordt door Simyo geadviseerd om te starten met bijvoorbeeld 1.000 MB. Dit is een tamelijk ruime bundel. En omdat een databundel maandelijks is bij te stellen kun je na gebruik van een paar maanden je gebruik inschatten en de bundel aanpassen. Naar beneden of naar boven als blijkt dat je een grootverbruiker bent...:D
Hoi Blondje5,



Welkom op het Simyo forum!



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen :D



Als Prepaid klant kun je via Mijn Simyo.nl gratis overstappen naar een Sim Only abonnement. Wij bieden internetbundels aan van 200 tot 4000 MB. Zoals RicoK al aangaf, raden wij altijd aan om te beginnen met een gemiddelde bundel van 1000 MB. Dit is de meest gekozen bundel en als blijkt dat je minder of meer data nodig hebt, kun je maandelijks je abonnement aanpassen. Wijzigingen worden per de eerste van de komende maand doorgevoerd.



Zodra je internetbundel is verbruikt ontvang je van ons real-time een waarschuwing per sms. Daarna kun je MB's bijkopen of (tijdelijk) je internetoptie uitzetten via Mijn Simyo. Als je niks doet betaal je het buitenbundeltarief van € 0,15 per MB.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@RicoK, bedankt weer 🆒

Reageer