Skip to main content
ik zie bij verbruik van deze maand staan dat ik deze week iedere dag op internet heb gezeten via m'n databundel. Echter, alle dagen is er wel verbruik geregistreerd, alleen heb ik dit niet kunnen merken op m'n telefoon. Vanaf vrijdag kon ik geen berichten plaatsen op Facebook, geen mail ophalen of browsen. Ik kreeg voortdurend de melding dat ik geen verbinding had.



Dat ze geregistreerd zijn is verder niet mijn grootste probleem, maar het feit dat ik geen gebruik kan maken van de databundel vind ik wel een probleem. Opnieuw opstarten van de telefoon, het aan- en uitzetten van de dataverbinding hebben niet geholpen.



Hoe krijg ik mijn databundel weer werkend?
Hoi KimBoon,



Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.



Vreemd dat je aangeeft melding te krijgen geen verbinding met het internet te hebben. Volgens je gegevens is er de afgelopen week wel telkens verbinding geweest. Je hebt zo'n 31 MB's verbruikt.



Het beste kan je de instellingen van je telefoon controleren. Via onze http://https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp kan je de instellingen controleren.

Voor de zekerheid heb ik je instellingen vanaf hier gerest. Je mag je toestel even uit en aan zetten om de wijziging te voltooien.



Geef je even aan of je nu weer kan internetten?
Besta Ali,



ik heb mijn toestel uit- en aangezet. Helaas werkt Internet nog steeds niet.



Het is mij totaal niet duidelijk hoe dit nu zo ineens kan. Tot vorige week was er geen enkel probleem en zonder dat mijn telefoon opnieuw opgestart is, ik door m'n bundel heen ben of ik andere wijzigingen heb doorgevoerd, kan ik nergens meer mee verbinden. Vreemder nog is dat er dus wel verbruik geregistreerd wordt.



Groetjes,

Kim
Beste Ali,



ik heb de accu verwijderd en nu werkt het weer wel.



Blijf ik het alleen vreemd vinden waar de MB's naartoe gegaan zijn :/



Alsnog bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Kim
Hoi Kim,



Misschien naar een update van een app?

Kan naar verschillende dingen zijn gegaan.

Simyo kan dit om privacy reden niet achterhalen!
Dat klopt helemaal, maikel.twinnie.



Heb je misschien een datamonitor app of kun je dit nakijken in je telefoon zelf? Bij de nieuwere versies van de meeste besturingssystemen zit al een ingebouwde datamonitor die een aardig beeld geeft van het verbruik via het mobiele netwerk.

Reageer