Skip to main content
Ik heb eeb LG optimus L3 met een symio simkaart zonder internet maar wel met wifi

Als ik hem installeer moet ik een gmail adres door geven als ik dan doe gaat hij niet verder maar krijg het bericht

"kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen"



bij oplossingen staat dat kan aan je sim kaart liggen als die ouder is als 6-12 maanden en ja dat is hij

KLOPT Dat?
Probeer dit eens:



Mail.kpnmail.nl poort 25

Beveiliging op nee, en geen gebruikersnaam oid invullen!
Probeer dit eens:



Mail.kpnmail.nl poort 25

Beveiliging op nee, en geen gebruikersnaam oid invullen!





de poort enz. hoef je niet in te vullen, hij maakt gewoon verbinding met het WIFI netwerk. Dat geeft hij ook aan maar ik kom toch niet op het internet
Je wilt dus op je WiFi netwerk komen? Of gaat dit wel? Je zegt niet te kunnen internetten, maar kun je wel je e-mail ophalen. Als je niet kunt internetten zul je hoogstwaarschijnlijk ook geen e-mail op kunnen halen. Misschien heb je je netwerk 'te' dicht gezet. Heb je Macfiltering aanstaan? Misschien moet je je router ingaan om de beveiliging terug te schroeven en weer opschroeven om zo te zien wanneer de L3 het laat afweten.
de poort enz. hoef je niet in te vullen, hij maakt gewoon verbinding met het WIFI netwerk. Dat geeft hij ook aan maar ik kom toch niet op het internet



Hoi Cui,



Simyo heeft geen invloed op je WIFI verbinding. Ik raad je aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel.

Wellicht kunnen zij je hier verder mee helpen.

Reageer