.

Beantwoord

Weer gebruik willen maken van het internet

  • 13 December 2013
  • 5 reacties
  • 523 Bekeken

Ik heb een Galaxy S3 mini.
Ik had op mijn pagina de internet toegang uitgezet. Nadat ik hem weer heb aangezet en mij heb gemeld bij NL-KPN "zegt" mijn toestel:  geregistreed bij internet,  maar ik krijg geen toegang tot internet. Helemaal niets. Doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Natascha 14 December 2013, 11:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Ik heb een Galaxy S3 mini.
Ik had op mijn pagina de internet toegang uitgezet. Nadat ik hem weer heb aangezet en mij heb gemeld bij NL-KPN "zegt" mijn toestel:  geregistreed bij internet,  maar ik krijg geen toegang tot internet. Helemaal niets. Doe ik iets fout?


Hoi Jasper002,

Welkom op het forum!
Dat is vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het internet. Heb je al gecontroleerd of in je toestel de optie 'Mobiele gegevens' aanstaat? Ik verneem graag je bevindingen.
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen dan met een I Phone 4. Sinds afgelopen vrijdag bij Simyo. Daarvoor KPN en geen problemen.
Wat kan/moet ik doen om weer internet te krijgen?
Ik heb het toestel uitgezet, de simkaart er uit. Toen weer er in en opgestart en toen werkte het weer.
Badge +8
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen dan met een I Phone 4. Sinds afgelopen vrijdag bij Simyo. Daarvoor KPN en geen problemen.
Wat kan/moet ik doen om weer internet te krijgen?


Hoi C-jay,

Ik zie dat je gisteren hebt gebeld, en dat jullie de instellingen nu goed hebben gekregen. 🙂 Fijn dat je kunt internetten nu.

groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik heb het toestel uitgezet, de simkaart er uit. Toen weer er in en opgestart en toen werkte het weer.

Hoi Jasper002,

Dat is een goede truc geweest dus 🆒
Waarschijnlijk is de simkaart zich opnieuw gaan aanmelden en is het toen goed gekomen.
Gelukkig kun je nu ook weer gebruik maken van internet.

groetjes,
Charlene

Reageer