Skip to main content
Ik denk eraan om een databundel voor mijn dochter aan te schaffen. Weet iemand wat er gebeurd wanneer ze buiten haar databundel komt? Stopt het dan automatisch of lopen de kosten dan ineens op zonder dat je het weet? Het is me al gebeurd met SMS. Ineens was er de 0,31 cent per bericht zonder waarschuwing die erbij kwam.
Het stopt niet automatisch maar je gaat dan "buiten je bundel" zoals ze dat mooi noemen.

Je zou als het goed is wel een waarschuwings SMS moeten krijgen als je op de helft zit en als je er bijna helemaal overheen zit.



Kijk even bij je Mijn Simyo > Mijn Instellingen & Simkaart of Notificaties wel op "Aan" staat. Misschien zit het probleem daar in.

Ook kan je via Mijn Simyo het verbruik in de gaten houden of door de Simyo app te installeren.
En let wel op! Bij Simyo zijn ze heel snel met het sturen van gepeperde "buiten-bundel" facturen!
Nee hoor, deze zit gewoon bij de reguliere factuur.
Hoi Mdgouw,



Leuk dat je hier je vraag stelt.





Als je internetbundel op is dan kan je nog verbinding maken met mobiel internet. Het internet wordt niet geblokkeerd. Dit heeft ColinC al aangegeven.



Bij een abonnement sturen we je een notificatiebericht als je 50% en 100% van de internetbundel hebt verbruikt. Op deze manier kan je het verbruik bij houden.



Het tarief voor internetten buiten de bundel is € 0,15 per MB.



Via Mijn Simyo en de Simyo App kan je tussentijds ook het verbruik inzien om (extra) kosten te voorkomen.



@ColinC, bedankt voor je bijdrage 🙂

Reageer