Skip to main content
Wat zijn de correcte instellingen voor de internetinstellingen samsung galaxy grand neo plus? Ik heb al een aantal keer geprobeerd mijn instellingen te configureren, maar ik heb nog steeds geen verbinding met het internet.
Heb je deze stappen gevolgd?



En staat internet op je mobiel aan op je Mijn Simyo? Controleer dit eens op je Mijn Simyo omgeving, tabblad Mijn instellingen & simkaart.
Heb je deze stappen gevolgd?



En staat internet op je mobiel aan op je Mijn Simyo? Controleer dit eens op je Mijn Simyo omgeving, tabblad Mijn instellingen & simkaart.




Ja, allemaal gecontroleerd en ingesteld op die manier. En werkt nog steeds niet.
Misschien een rare vraag, maar het gebeurt. Staat 3g wel aan op je telefoon?
Ja staat aan, werkt nog steeds niet...
Dan kun je het beste even een bericht hier afwachten van een moderator. Of bij haast bellen met 1200.
Ik heb gebeld naar 1200 en ze hebben mn internet gereset, nu werkt het weer. Bedankt voor je hulp.
Graag gedaan en jij bedankt voor de feedback.
Hoi mg06, welkom op het Simyo forum 🙂.



Mooi om te zien dat Raytje je al heel erg op weg heeft geholpen. Helaas stond er iets niet goed op het netwerk waardoor je geen internet had. Mijn collega heeft dit gelukkig voor je weten op te lossen! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer