Skip to main content
Ik heb eerst sms gestuurd naar 1300 kreeg terug dat het mogelijk was instellingen te ontvangen.

Vervolgens heb ik via de website de instellingen handmatig stap voor stap doorgelopen voor de samsung en de telefoon opnieuw opgestart. Helaas nog steeds geen internetverbinding mogelijk. Stel dat het echt niet lukt hoe zit het dan met mijn internetbundel die ik heb gekocht als ik deze niet kan gebruiken?
Staat internet op je mobiel ook aan op je Mijn Simyo pagina, tabblad instellingen en dan Netwerkinstellingen.
Kijk dat is nu nog eens een nuttig antwoord, deze stap was idd niet beschreven! nu doet hij het dank!
Graag gedaan.



Ik heb altijd begrepen dat die optie standaard aan staat. Mijn vraag was dus eigenlijk meer een soort van check check dubbel check 😃 😃
Hoi Dizzydekat, welkom op het Simyo forum :)



Wat goed om te zien dat Raytje je met één gericht antwoord heeft kunnen helpen. Bedankt dat je ons laat weten dat dit het probleem was 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan weten!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.

Reageer