Skip to main content
Uitdaging!!!, hoe stel je internet in op een oude Sony ericson W300i in voor gebruik simyo. Telefoon heeft nog oude orange instellingen.
Wow, this brings back old memories. 😃 Dat toestel heb ik in de la liggen, naast de w595i en de w995i. Machtig mooie toestellen en erg gebruiksvriendelijk. Bedankt voor het plaatsen van dit topic. :D



Uhm...volgens mij krijg / kreeg je bij dit soort toestellen de internetinstellingen per sms.
Probeer eens een sms te sturen naar 1300 met het woordje ja. Dan zou je de instellingen moeten ontvangen...en accepteren.
Hoi vandewouw1,



Wat een pracht telefoon! Ik had de w810i. Kwam toch een aardig goed geluid uit 🙂. Zo te zien heeft Friesian je vraag inmiddels beantwoord. Het instellen van internet ging 'vroeger' iets makkelijker dan tegenwoordig.



Laat je ons weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Friesian! Dank voor je reactie de leon 😉.
Yep...prachttoestellen waren het. Als ik ze nu uit de la haal en na lange tijd weer aanzet...dan is er nog steeds flink wat sprit in de accu. Dus die waren ook goed. Mijn w995i één keer in de week opladen bij niet te overdadig gebruik was heel normaal.



Maar genoeg gemijmerd. Vandewouw1laat eens wat van je horen, man. Of het gelukt is en iedereen je met bewonderende blikken aan zit te staren als jij die beauty aan je oor hebt hangen. 😛
Hoi Vandewouw1,



We horen inderdaad nog graag van je of het is gelukt 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer