Skip to main content
Ik heb nu een toestel wat geschikt is voor 4G .. hoe wijzig ik het abonnement . Moet ik dan ook aan een nieuwe sim kaart ?
Hoi Trojislief, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat cool dat je nu een 4G toestel hebt! Dat gaat snel internet worden 😉



In jouw geval hoef je niet veel te ondernemen om 4G op je telefoon te krijgen. Je hoeft alleen in te loggen op Mijn Simyo en bij "abonnement wijzigen" de 4G bundel aan te zetten 🙂. Als je dit verandert, gaat de bundel ook meteen in.



Kun je mij vertellen welke telefoon je hebt? Dan zorg ik dat je de juiste telefoon instellingen krijgt toegestuurd 🙂!
Hoi Tiury, Ik heb een HTC One ?? . Benieuwd hoe hij gaat bevallen want ik ben een echte Apple fan ... we zullen zien !! Bednkt voor je reactie !! En ik wacht je reactie af !!
Hoi Trojislief,



De HTC One is een fantastisch toestel, maar het zou wel even wennen nadat je een iPhone hebt gehad hoor. Ik heb hier de juiste instellingen voor de HTC One, zodat jij op 4G kunt 🙂 LET OP: doe dit wel nádat je de 4G bundel hebt aangeschaft 😉



Je gaat vanaf het startscherm naar Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Namen Toegangspunten.

Hier verwijder je alle profielen om vervolgens een nieuwe APN aan te maken met de volgende gegevens:



• Verwijder alle bestaande APN’s in de verbindingsinstellingen van uw toestel (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen.

• Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

• Bij Naam, voer: Mobiel Internet in.

• Bij APN, voer: KPN4G.NL in. (dit is volgens mij het enige verschil met de instellingen die je nu hebt)

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

Scroll naar beneden.

• Bij MCC, voer 204 in.

• Bij MNC, voer 08 in.

• Bij Verificatietype, kies PAP.

• Bij APN-type, kies 'Internet' of voer 'default' in.

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.



Laat je me weten of het gelukt is? 🙂

Reageer