Skip to main content
Ik heb sinds vandaag mijn 4G netwerk gekocht en proberen te regelen kreeg een gmail berichtje en stond in dat ik iets moest veranderen heb dat gedaan en op internet stond doe je telefoon uit en aan en heb je 4G, nu heb ik me telefoon aan en geeft hij een wachtwoord aan maar ik zal niet weten van wat? Iemand een idee heb alles al geprobeerd misschien dat 1 van jullie weet wat voor wachtwoord ik moet gebruiken. BVD Ivo
Van wie heb je dat mailtje gehad?



Want als jij 4G activeert hoef je verder niks te doen. 4G maakt namelijk gebruik van dezelfde instellingen als 3G.
Is gewoon Simyo Nederland is wel een echt mailtje, Maar daar staat in dat ik iets VPN moet veranderen in Portall ofz dus ik heb bij mobiele netwerken veranderd van kpn 4g naar portallmmm ofz iemand idee?
welke telefoon heb je?
Samsung Mega 6.3 GT-I9205
Volg de stappen uit de link maar eens. Simyo maakt gebruik van de instellingen die ook voor KPN gelden.



https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/installeren-gebruiken/toestelhulp.htm#/samsung/i9205-galaxy-mega-6-3-lte/usecase/internet/handmatig-instellen
Ik kan niet op mijn mobiel heb me simkaart nummer ingetoetst en dan een wachtwoord invoeren maar zal geen idee hebben wat die is
Ik vermoed dat je iets gedaan hebt waardoor je nu een wachtwoord moet invullen. In het ergste geval moet je hem resetten naar fabrieksinstellingen en dan alsnog de stappen uit de link volgen die ik je gaf.



Fabrieksinstellingen doe je door je telefoon uit te zetten. Dan de power knop, home / start knop en volume omhoog toets te gelijk indrukken en vast houden tot ie begint te starten. Dan krijg je een menu en kies je voor factory settings.



Je zal wel al je gegevens kwijt zijn.
Jaa je hebt gelijk! Ik moest hem opnieuw opstarten ik volg nu de stappen van die je me gaf voor de rest lblijf ik overal af haha dankjewel voor antwoord
Graag gedaan.. 🙂
Hoi Yeltneb, welkom op ons forum!



Wat fijn dat je door Raytje goede en snelle hulp weer online bent :D

Hoe bevalt je 4G tot nu toe?

Reageer