.

Beantwoord

Wat is bij Simyo de goedkoopste oplossing om overal internet op Iphone en Ipad 3G?

  • 27 August 2012
  • 3 reacties
  • 1430 Bekeken

Hallo,

omdat ik veel onderweg ben en een Ipad 3G heb, wil ik graag met zowel de Iphone kunnen bellen en internetten, met de Ipad enkel internetten.
Wat is bij Simyo de goedkoopste oplossing om overal internet op Iphone en Ipad te kunnen gebruiken?

Bedankt voor de reacties alvast.

Met vriendelijke groet,
Ralph Morsink
icon

Beste antwoord door Natascha 27 August 2012, 15:18

Bekijk originele reactie

Wat is de beste optie om internet te gebruiken voor enkel per mail bereikbaar zijn?


3 reacties

Badge +6
Beste Ralpmorsink,

Welkom op het forum!
Voor de iPad kan je gebruik maken van de web to go simonly klik op de link voor meer informatie http://www.simyo.nl/webtogo/sim-only. Dat is internetten met web tegoed je dient dan op te waarderen. Voor je iPhone is het afhankelijk hoeveel je denkt te verbruiken. Mocht je internetbundel te weinig of te veel zijn dan kan je via de persoonlijke pagina de internetbundel aan te passen.
Hallo Natascha,

dit betekent dus dat ik 3x een 10-strippenkaart a Euro 25,- per stuk in de maand moet kopen om elke dag online te kunnen zijn?

Dat is dus Euro 75,- per maand voor elke dag online te zijn en te kunnen internetten, een bedrag wat op mij best fors overkomt.

Is er geen goedkopere manier?
Ik hoef eigenlijk geen internet op mijn Iphone, enkel bellen.
Online zijn en internetten vind ik wel belangrijk op de Ipad.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten,
Ralph
Reputatie 2
Badge +1
Hey ralphmorsink,

De manier die jij hebt omschreven is de meest voordelige manier om bij Simyo dagelijks gebruik te maken van het web to go internet.

Reageer