.

Vraag

Wanneer wordt de titel van deze rubriek nu aangepast... ??

  • 14 September 2023
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 7

Ja, ik heb mijn topic een cryptische titel gegeven, maar waar wat ik bedoel, mag denk ik wel duidelijk zijn, want wanneer gaat Simyo nu eens 5G aanbieden? 

Eerst dacht ik dat het wellicht een beperking zou kunnen zijn van moeder-KPN, maar aangezien concurrent Youfone (en Budget Mobiel, maar die snelheid is zeer laag) dit ook aanbiedt en ook op het KPN Netwerk zit, is er van een beperking van/door KPN geen sprake.

Hoe ‘frustrerend’ is het, dat je zodra je België binnenrijdt, wel 5G hebt. Natuurlijk, dat ligt niet aan Simyo, maar dit laat je wel verlangen naar 5G in Nederland.

 


7 reacties

Kleine toevoeging op @RicoK  Youfone is, ik wist het eerst niet, een dochterbedrijf van KPN.

 

Ik lees zojuist dat KPN Youfone nog niet mag overnemen.

 

 

Reputatie 7

@Friesian ik heb jouw reactie ten onrechte als beste antwoord geselecteerd. Verkeerde knopje gedrukt….😞

Als het dan mag @RicoK 

Graag het verzoek van ons beide het beste antwoord terug te draaien door de moderator.

Reputatie 7

@Friesian dat mag. 😊

Het zal er waarschijnlijk wel op uitdraaien dat KPN de mobiele tak moet afstoten van YouFone en alleen de overige diensten mag overnemen omdat se Simyo als budgetprovider al hebben voor mobiele telefonie, zoals eerder bij Vodafone/Ziggo ook het geval was.

 

Reputatie 7
Badge +6

 Hi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Ik kan het me voorstellen dat jullie hier vraag naar hebben.

Het is op dit moment nog steeds niet duidelijk wanneer wij 5G zullen ondersteunen. Zodra je in bijvoorbeeld België bent, maak je gebruik van een ander netwerk waardoor je wel verbinding kunt maken met 5G. Maar bij Simyo is het op het moment nog niet bekend wanneer wij gebruik zullen maken van 5G. Uiteraard zullen wij dit publiekelijk bekend maken wanneer wij 5G zullen ondersteunen. Het spijt me dat ik jullie op dit moment niet meer kan vertellen.
 

@Friesian ik heb jouw reactie ten onrechte als beste antwoord geselecteerd. Verkeerde knopje gedrukt….😞

Als het dan mag @RicoK 

Graag het verzoek van ons beide het beste antwoord terug te draaien door de moderator.

Kan gebeuren! Ik heb het best gemarkeerde antwoord teruggedraaid :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer