Skip to main content
Hallo



Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van mijn nieuwe abonnement en kreeg zojuist al een melding dat ik (na 1 dag) al door mn bundel heen ben voor deze maand. Ik had er niet bij stilgestaan dat het aantal mb's voor de eerste maand per rato gaat, maar goed. Ik heb nu internet op mn mobiel uitgeschakeld, ook via Mijn Simyo. 



Mijn vraag is, wanneer krijg ik mijn nieuwe bundel. Is dat op 1 januari of pas na 4 weken?



Misschien een domme vraag, maar toch voor de zekerheid, als ik op wifi ga, komen er dan echt geen extra kosten bij? (ben een beetje paranoide over onverwachtse hoge rekeningen, heh)
Je krijgt weer een nieuwe bundel op 1 januari. En als je tot die tijd internet uit hebt gezet op je persoonlijke pagina dan hoef je jezelf geen zorgen te maken dat er daarna nog internet via 3g verbruikt wordt. Je kunt met een abonnement je bundels 1x per maand kosteloos aanpassen. Doe je dit voor de 25e dan heb je op de 1e van de maand erna gelijk je nieuwe bundel.
ok, thanks! dan weet ik genoeg :):)
Hallo



Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van mijn nieuwe abonnement en kreeg zojuist al een melding dat ik (na 1 dag) al door mn bundel heen ben voor deze maand. Ik had er niet bij stilgestaan dat het aantal mb's voor de eerste maand per rato gaat, maar goed. Ik heb nu internet op mn mobiel uitgeschakeld, ook via Mijn Simyo. 



Mijn vraag is, wanneer krijg ik mijn nieuwe bundel. Is dat op 1 januari of pas na 4 weken?



Misschien een domme vraag, maar toch voor de zekerheid, als ik op wifi ga, komen er dan echt geen extra kosten bij? (ben een beetje paranoide over onverwachtse hoge rekeningen, heh)


;56167">Je krijgt weer een nieuwe bundel op 1 januari. En als je tot die tijd internet uit hebt gezet op je persoonlijke pagina dan hoef je jezelf geen zorgen te maken dat er daarna nog internet via 3g verbruikt wordt. Je kunt met een abonnement je bundels 1x per maand kosteloos aanpassen. Doe je dit voor de 25e dan heb je op de 1e van de maand erna gelijk je nieuwe bundel.



Hoi Linda81,



Bij Simyo lopen de bundels van de 1ste tot de laatste van de maand. Dus op 1 januari heb jij weer volledige bundels. Ik zie dat je internetoptie nu uit staat. Die kun je op de 1ste dus weer aanzetten. En wifi kun je wel blijven gebruiken, dat gaat niet via je simkaart, dus daar betaal je ons niets voor 🙂



Groetjes, Charlene

Reageer