Wanneer gaat Simyo internet buiten bundel blokkeren/snelheid verlagen?
Nu is het ongecontroleerd,en kosten kunnen dus echt hoog oplopen.Je krijgt weliswaar waarschuwings sms,maar als dat savonds gebeurd dan kun je alsnog niks.Zelf verbruike data in de gaten houden is niet meer van deze tijd.
Wie deelt mijn zienswijze,wellicht kunnen we simyo op andere gedachten brengen,en dat het op tafel komt.
Beste antwoord door Daisy
Hoi XTF,
Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waarom dit zo is.
Bij alles wat Simyo aanbiedt ben je zelf de baas. Je bepaalt zelf hoeveel je belt, internet of smst. Dat is hoe het bij Simyo werkt. Daar zit natuurlijk ook een financiële afweging achter, maar daar hebben we ook altijd nog de klantenservice voor. We laten de klanten die een keertje echt ongemerkt de grens overgaan nooit in hun hemd staan. En zijn de beroerdste niet om de klant tegemoet te komen in de kosten. Zoals eerder benoemd stelt Simyo je op tijd op de hoogte door middel van twee waarschuwing sms'jes wanneer de bundel op is en wat de vervolgopties zijn, het is dan in die zin niet verplicht om te kiezen voor dit buiten bundel tarief. Je kunt ook de internetoptie uitschakelen en alleen gebruik maken van wifi punten of een mb bundel bij kopen. Daarnaast is het ook mogelijk elke maand je bundels aan te passen voor als je weet dat je juist meer of minder gaat gebruiken aankomende maand.
Om nog terug te komen op je vraag waarom Simyo een buiten bundel tarief hanteert van €0,15 per mb? Dit is inderdaad wat duurder in vergelijking met het tarief binnen de bundel (het tarief buiten bundel is bij elke provider duurder dan binnen de bundel). Daarom bieden we altijd de mogelijkheid aan om mb’s bij te kopen, in dat geval betaal je €10 voor 1GB.
Ik hoop dat het met deze informatie wat duidelijker is dan voorheen. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat het ons dan vooral weten. 😊
Groetjes,
Daisy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.