Skip to main content
Hallo!

Op de site lees ik elke keer dat als je geen internetbundel hebt, en je zet er een aan, dat hij direct ingaat, met als voorbeeld dat je bij de helft van de maand ook de helft van je kosten betaald.

Maar hoe zit dat als ik het bijvoorbeeld vandaag aanzet? gaat hij dan ook vandaag of morgen in, of pas 1 mei? en betaal je dan 1/10 van de bundel of de helft?
In dit geval, omdat je geen bundel had, gaat deze meteen in. En je krijgt het volledige maandrantsoen aan MBs! Maar je betaalt slechts naar rato voor de dagen die er nog resteren in april.
Hoi NSlof,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je nog even komt vragen hoe het aanzetten van een internetbundel precies in zijn werk gaat. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.



Zoals Scotsman al aangeeft, gaat de bundel direct in als je nog geen internetbundel hebt! Het maakt niet uit op welk moment van de maand je deze bundel aanzet. Kies je er dus voor om vandaag de bundel aan te zetten, dan betaal je voor 3 dagen.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Scotsman, wederom bedankt voor je uitleg :D



Groetjes,

Angela
Ik had voor april geen Internetbundel. Heb in april gebruik gemaakt van de gratis 1000 MB. Internet begin april aangezet, zowel bij Simyo instellingen als op de smartphone..Heeft prima gewerkt. Op 30 april beide uitgezet om niet uit de bundel te lopen en op 1 mei om 00:30 mijn bundels aangepast naar 500+500 MB, instellingen weer aan, maar heb nu geen Internet op de smartphone. Ook niet na een controle van de gegevens en een herstart. Doe ik iets fout?



Ik realiseer me dat een bundelwijziging pas de volgende maand ingaat, maar in principe had ik dus geen bundel omdat april een cadeautje van Simyo was. Het kostenoverzicht voor mei geeft ook de bundelkosten aan.



M.v.g. Rob
Vanmorgen de helpdesk gebeld. De SIM-kaart is gereset (opnieuw aangemeld door Simyo) en vervolgens de smartphone opnieuw opgestart en dat heeft het probleem opgelost. Snel geregeld, waarvoor mijn dank.



M.v.g. Rob
Hoi Rusty66,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je niet direct een connectie hebt kunnen maken met het netwerk.



Gelukkig hebben mijn collega's van de telefonische klantenservice dit probleem deskundig en snel voor je kunnen oplossen 🙂 Heel fijn om te zien en helemaal prettig dat je dit hier nog even hebt doorgegeven! Zo weten wij ook dat je weer 'online' bent!



Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan weten. We helpen je graag verder.



Groetjes,

Angela

Reageer