Skip to main content
Ik heb zojuist het abonnement aangepast naar een blackberry bundel ipv het reguliere internet. Dit omdat de simkaart nu in een blackberry zit. Maar gaat die bundel nu ook pas werken vanaf de 1e van de volgende maand? Want dat duurt nog 15 dagen!



Alvast dank voor een eventueel snel en passend antwoord.
Ik ben bang dat je tot de 1 september moet wachten. Een moderator kan je zekerheid geven (niet zeker of er iemand dit weekend hier present is) maar volgens mij moet je die informatie ook op Mijn Simyo kunnen vinden als je kiest voor een bundelwijziging. Tenminste dat is wat ik mij herinner.
Bedankt voor je snelle bericht.

Ik hoop niet dat het echt zo is, Maandag zou het ding volledig operationeel moeten zijn, met of zonder simyo.



We wachten nog maar even af.
Hoi Schouw70, welkom op het forum van Simyo!



Je Blackberry Internetbundel à 1000MB gaat pas op 1-9 in, maar ik heb wel zojuist het Blackberry internet voor je aan gezet.



Wanneer je je telefoon even uit/aan zet, zal je verbinding krijgen met mobiel internet.



Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken! 🙂
Geweldig bedankt en ik ga dat zo snel mogelijk proberen. U hoort nog
De blackberry werkt. Email nog even uitproberen zometeen. Bedankt voor de snelle service!
en ook de email werkt naar behoren!
Hoi Schouw70,



Dankjewel voor je terugkoppelingen, fijn dat het allemaal naar wens werkt :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Reageer