Skip to main content
Beste,

Ik heb mijn bestaande abonnement een aantal dagen geleden veranderd. Ik het dit online gedaan en heb een internet bundel aangeklikt.

ik heb een emailtje gekregen dat allles goed is gegaan, maar er is geen internet op mijn telefoon. wanneer kan deze actief zijn?

Op de site staat dat het per direct in gegaan is, maar helaas.

MVGR Ruud
Hoi Ruud64,



Heb je mobiel internet aan op je telefoon en simyo pagina?

En heb je een APN aangemaakt met de juiste instellingen?

Zie je wel een 3g tekentje op je telefoon?

Als beide het geval is, start je telefoon eens opnieuw op.



Graag hoor ik hoe het verlopen is.
Beste Martijn,

Op mijn telefoon heb ik vorig jaar altijd internet gehad, maar tijdelijk het abonnement veranderd.

De instellingen gingen regelmatig aan en uit ( internet instellingen ) dus die actie is bij mij wel bekend.

Wat bedoel je met APN?

Het 3G tekentje is niet in beeld en opstarten is ook al enkele malen gedaan.

Wel is er internet via mij wifi intern bij mij thuis, maar ja dat werkt niet ergens anders natuurlijk.

In ieder gaval alvast bedankt voor je reactie.



mvgr Ruud
Hoi Ruud64,



Het antwoord op je probleem is een niet heel ingewikkelde, en Martijn®️ noemt het al even: Je moet op Mijn Simyo, onderaan op de overzichtspagina de optie 'internet op je mobiel - Nederland' nog aanzetten.



Zodra je dit gedaan hebt, zou je moeten kunnen internetten.





Martijn®️; dank voor het helpen!
Beste Martijn  en Ernst,



Bedankt voor jullie hulp. het internet deed het binnen een minuut.

Groeten Ruud
Beste Martijn  en Ernst,



Bedankt voor jullie hulp. het internet deed het binnen een minuut.

Groeten Ruud




Hoi Ruud64,



Goed om te horen :)

Denk eraan, dat mocht je de bundel weer uitzetten ooit, dat je dan de optie ook weer uit zet.



Groetjes, Charlene

Reageer