Skip to main content
Onlangs kreeg ik een SMS waarin werd vermeld dat mijn internetbundel voor minimaal 100% verbruikt was (terwijl ik nog geen SMS had gehad dat ik op 50% zat) en één minuut erna kreeg ik een SMS waarin werd vermeld dat mijn internetbundel voor 50% verbruikt was. Ik ging er vanuit dat de eerste SMS een foutje was en ik dus op de helft zat, ben minstens een dag nog vrolijk doorgegaan met internetten maar besloot toch even via mijnSimyo te checken of het wel klopt. 

Wat blijkt.. Dat ik inderdaad over mijn internetbundel heen zat. Hoe kan dit?? Vervelende fout! Die dag dus buiten mijn bundel verbruikt!



Wat ging hier mis?
Hoi xandra,



Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)



Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het verbruik van je internetbundel. Echter zie ik in je gegevens dat deze smsjes niet vlak na elkaar zijn verstuurd, maar dat het smsje over de 50% op 13-12 om 22.46 uur is verstuurd en die van 100% op 13-12 om 23.57 uur.



Wanneer je eerder op de avond minder bereik had, kan dat ervoor zorgen dat het eerdere smsje pas later kon worden bezorgd. Is dit mogelijk?
Hoi xandra,



Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)



Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het verbruik van je internetbundel. Echter zie ik in je gegevens dat deze smsjes niet vlak na elkaar zijn verstuurd, maar dat het smsje over de 50% op 13-12 om 22.46 uur is verstuurd en die van 100% op 13-12 om 23.57 uur.



Wanneer je eerder op de avond minder bereik had, kan dat ervoor zorgen dat het eerdere smsje pas later kon worden bezorgd. Is dit mogelijk?





Hallo,



Bedankt voor je reactie.

Dit lijkt me erg raar.

Aangezien ik de smsjes pas de volgende dag (14-12) om 9.03u (100%) en 9.04u (50%) heb ontvangen.



Groetjes
Hallo,



Dit lijkt me erg raar. 

Aangezien ik de smsjes pas de volgende dag (14-12) om 9.03u (100%) en 9.04u (50%) heb ontvangen.



Groetjes
Hallo,



Dit lijkt me erg raar. 

Aangezien ik de smsjes pas de volgende dag (14-12) om 9.03u (100%) en 9.04u (50%) heb ontvangen.



Groetjes




Hoi xandra,



Helaas kunnen wij alleen zien wanneer een SMS verstuurd. Niet wanneer deze ontvangen is. Zoals -Kim al aangeeft kan dat aan je bereik liggen, maar ook aan je telefoongeheugen of andere oorzaken.

Reageer