Skip to main content
Hallo



Ik resent een blokkering van mijn mobiel meegemaakt nadat ik flink buiten mijn bundel heel gouw

Het is al vervelend dat de boel geblokkeerd word

Maar nog vervelender is de rekening van ruim 200 euro

Kan je ergens instellen dat dat al gebeurd met 50 euro of een waarschuwing dat er een blokkering aan komt als je zo door gaat



Want moest nu op zoek naar een gratis Wi-Fi punt om naar de mail te kunnen gaan

En dat gaat nog al lastig als je op het water zit



Een berichtje van dat je extra MB bundel op is zou ook fijn zijn



Voor de rest al jaren een tevreden klant en zal zeker nog blijven

Alleen zou dit graag zien veranderen



Mvg Mark
Hoi Mark,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat zonde dat er zoveel kosten voor internet buiten je bundel zijn gemaakt! Ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat er een blokkade op komt te staan wanneer je op het water zit.



Wij blokkeren een nummer wanneer de kosten €100 binnen een dag of €250 binnen een week zijn. Dit doen we om je beschermen tegen nóg hogere kosten. Dit kan met internetverbruik helaas erg snel gaan. De blokkade is er helaas niet eerder op te zetten. Maar we kunnen natuurlijk beter zoeken naar een oplossing waarbij je helemaal geen kosten buiten je bundel maakt. Zo kun je bijvoorbeeld in veel gevallen een datalimiet instellen in je toestel. Op deze pagina kun je nog een hoop tips vinden om binnen je bundel te blijven.



Je geeft ook aan dat je graag een berichtje zou willen ontvangen wanneer je bijgekochte MB's op zijn. Deze versturen we net als bij je normale bundel bij 80% en 100%. Zou je eens na willen kijken of je deze hebt ontvangen?



Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! 😃



Groetjes,



Kevin

Reageer