Skip to main content
Onlangs bundel aangepast, geen internet. Telefoon en apps uitgeschakeld zonder internet gebruik. Toch staat er op mijn simyo MB gebruik buiten de bundel. Hoe kan dit?
Hoi jbv,



Er zin verschillende mogelijkheden: de meest voorkomende:



Een internetsessie op het moment dat je de bundel wijzigde was nog niet verwerkt



Jouw telefoon kan toch internet gebruiken als je Wi-Fi onvoldoende signaal heeft



Internet op Mijn Simyo staat nog aan
Hi Jbv,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je onverhoopt toch internetkosten hebt gemaakt! Ik zie dat je € 1,19 aan internet verbruikt hebt tot nu toe. Dat komt omdat je geen internetbundel hebt maar je internetoptie staat nog wel aan. Dat houdt in dat je, als je telefoon internet gaat verbruiken zonder wifi, het internetverbruik van je mobiele data af gaat. Wil je niet kunnen internetten? Ik raad je dan echt aan om je internetoptie uit te zetten. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Wanneer je die optie uit zet, dan kun je niet meer internetten via mobiele data.



Wat bedoel je trouwens met dat je je telefoon en apps uit hebt gezet? Want die MB's zijn wel verbruikt. Je kunt hier lezen hoe je kunt inzien waaraan.



Laat je me weten of je er zo uit komt?



@ Franswon, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Hoi jbv,

Bedankt voor je reactie. Had de internetoptie niet uitgezet.

Er zin verschillende mogelijkheden: de meest voorkomende:



Een internetsessie op het moment dat je de bundel wijzigde was nog niet verwerkt



Jouw telefoon kan toch internet gebruiken als je Wi-Fi onvoldoende signaal heeft



Internet op Mijn Simyo staat nog aan

Hoi jbv,



Wat fijn dat het nu duidelijk is waarom je toch internetverbruik zag. Ik zie dat je je internetoptie ook uit hebt gezet, heel verstandig :)



Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je graag weer terug op het forum :)



Groetjes,

Samantha

Reageer