Skip to main content
Ontving rekening met kosten omdat ik buiten mijn internetbundel ben gegaan. Heb al betaald vorige maand voor nummerwijziging. Heb echter genn internetbundel, alleen belbundel. Graag correctie rekening september.
Graag reactie
Beste,



Het plaatsen van prive gegevens zoals mail adressen is hier niet toegestaan omwille van de privacy.



3x een topic aangemaakt voor het zelfde probleem is niet nodig :)



https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/geen-netwerkbundel-toch-rekening-omdat-buiten-bundel-ben-gegaan-35791



https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/geen-internetbundel-toch-kosten-rekening-35790





Dat er kosten voor internet gerekend zijn kan doordat het internet op de telefoon aan heeft gestaan. Bij Simyo kan iedereen internetten, met of zonder bundel. Dit word door Simyo netjes aangegeven bij het welkomst mailtje. Misschien heb je daar overheen gelezen.



Ik adviseer je om in te loggen op je Mijn Simyo, daar naar instellingen te gaan en dan naar netwerk instellingen.

Daar kun je internet op je mobiel in Nederland dan uitzetten, want deze staat dus standaard aan.



Je aansluiting is nu geblokkeerd voor internetten via je Simyo aansluiting. Uiteraard kun je wel op Wifi.
Hoi Marjan,



Welkom op het Simyo forum.



Het is op een openbaar forum niet verstandig om persoonlijke informatie te plaatsen, daarom heb ik je tweede reactie enigszins aangepast. Medewerkers van Simyo hebben, indien nodig, toegang tot de juiste gegevens. Ik wil je ook vragen om voortaan per vraag één topic aan te maken. Dat houdt het forum overzichtelijk en zo kunnen we je sneller helpen :D



Het is heel vervelend dat je internetkosten hebt gemaakt zonder internetbundel. De internetoptie staat bij een nieuwe aansluiting standaard aan, waardoor je de mogelijkheid hebt om ook zonder bundel te kunnen internetten. Via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Netwerkinstellingen kun je de optie Internet op je mobiel in Nederland uitschakelen. Daarna is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet.



Omdat het niet jouw bedoeling was gebruik te maken van internet, wil ik aanbieden de buitenbundelkosten van augustus te verrekenen tegen een extra internetbundel van € 5,-. Vind je dat een goede oplossing?



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt voor je heldere uitleg 😃

Reageer