Skip to main content
Toen ik op de app keek zag ik dat ik buitenbundelkosten had. Terwijl ik nadat ik een smsje had gekregen dat mijn internetbundel op is, mijn mobiele data gelijk heb uitgeschakeld. Ik keek naar de tijd van wanneer ik er dan over heen zou zijn gegaan. Dat was om 15:30 terwijl ik het smsje pas om 15:32 kreeg ?
Ja, dat is een vertraging van 2 hele minuten.....:8



Zonder gekheid, ik denk niet dat zo'n 'vertraging' te voorkomen is. Dit staat mijn inziens wel gelijk aan Real-Time. Daarnaast is het SMS'je misschien wel om 15:30 verzonden of om 15:30 en 59 seconden en later door jouw telefoon ontvangen.
Hoi Martinelucia,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt. Wij sturen real-time een waarschuwing zodra je internetbundel voor 80% en 100% is opgebruikt. De 100% sms is wel om 15:30 verstuurd, maar helaas is hij iets later bij jou aangekomen. Als er op dat moment net een internetsessie bezig is, kan het voorkomen dat er internetverbruik buiten je bundel wordt geregistreerd.



Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag!



Groetjes,

Sean



@RicoK, bedankt voor je hulp!

Reageer