Skip to main content
Ik heb net een nieuwe mobiel (samsung galaxy j3). Hierbij probeer in Wi-Fi connectie te maken, alleen dit wil helemaal niet! Als ik alleen het wachtwoord van Wi-Fi invul geeft de mobiel aan dat het IP-adres niet verkregen kan worden. Als ik zelf de IP-instelling invoer zoals ze er in staan dan verbind hij wel met Wi-Fi maar kan ik niet op het internet enzo..... Heb van allees geprobeerd maar nog niks heeft geholpen! Kunnen jullie helpen?
Wie is je internet provider voor wifi? In principe moet je bij hen zijn. Misschien is er een storing is het maken van verbinding.
Hoi Snow,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat je een nieuwe mobiel hebt :D



Wel jammer dat je geen verbinding met Wi-Fi kunt maken. Heb je het ook al eens geprobeerd bij een ander Wi-Fi netwerk? Als dit wel lukt, dan gaat het waarschijnlijk mis bij je modem. In dat geval wil ik je, net als Raytje, aanraden contact op te nemen met je internetprovider.

Kun je met geen enkel netwerk verbinden, dan ligt het mogelijk aan je telefoon. Aangezien de telefoon nieuw is, kun je in dat geval het beste even navraag doen bij de leverancier van het toestel.



Hou je ons op de hoogte?



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt voor je hulp 😃

Reageer